5 Reacties
2 jaar geleden
Speeltuin, rondje fietsen, plantage/park, strand schep en emmer mee, rondje lopen, dansen en liedjes zingen, boekjes lezen samen..
Uhhh, wij hebben ook een hond, dus meestal komen we de dag wel door. Je kleine gewoon overal bij betrekken, en mijn kleine is soms ook druk aan het spelen, en dan laat ik der lekker.
2 jaar geleden
Wanneer het slecht weer is en de mijne zijn (met dank aan 1e verjaardag: overvloed aan) speelgoed/boekjes even zat is, wijst hij altijd naar de keuken/bijkeuken/badkamer ("Daa!"). Dan gaan we alles even bij langs, benoemen wat het is, spelen met potten en pannen in de keuken en tubes in de badkamer. Alles is dan "waauw". En zo zijn we weer een uur verder haha.
2 jaar geleden
Reactie op Catharina89
Wanneer het slecht weer is en de mijne zijn (met dank aan 1e verjaardag: ov ...
Naar boven is trouwens ook feest, met name het zelf de trap op lopen en de kamer van zijn zus verkennen 😂
2 jaar geleden
Hier ook weinig interesse in speelgoed, dus ben de hele dag bezig om hem bezig te houden😅 Hier spelen we pakkertje/verstoppertje, vogeltjes kijken door het raam, blokken uit de doos en dan weer samen in de doos doen, spelen in de wasbak, poezen aaien/knuffelen, rondje buiten of boodschappen halen, knikkerbaan, 'racen' op loopkarretje of bureaustoel, kijken wat er in de kastjes zit, spelen op het grote bed, kiekeboe, 'vreemde' spullen laten onderzoeken (stofzuiger, slowcooker, rijstkoker, pollepels etc..) en af en toe scharrelt hij zelf een beetje rond in huis.
Weet soms ook niet hoe ik de dagen doorkom. Het is in ieder geval best intensief om m'n zoontje te vermaken🥲