18 Reacties

5 jaar geleden

Ikea 🤭

5 jaar geleden

Ik heb alleen de topper gekocht, dame bij Prenetal zei dat het matras van Aerosleep niet perse beter is. Dus ben gegaan voor een ander matrasje met veren.

5 jaar geleden

Voor de wieg wordt een earosleep sowieso afgeraden. Wij hebben een ikea matrasje met een aerosleep topper op aanraden van de winkel toendertijd (is al wel 5 jaar terug)

5 jaar geleden

Ik heb de Essential gekocht. Heb ze beide qua specificaties vergeleken en ik vond de evolution niet veel anders en vond het de meerprijs niet waard. Nog geen ervaring mee verder...

5 jaar geleden

Wij hebben de himlavlav van IKEA. Die is als beste uit de Consumentenbond gekomen. Kan je goed doorheen ademen als je er met je gezicht in komt.

5 jaar geleden

Wij hebben ook gekozen voor de essential, vanwege het minimale verschil en bij de prenatal gaven ze ook aan dat het niet veel uitmaakte. Voor de wieg weet ik nog niet. Wij hebben een co sleeper gekocht. Wat hebben jullie hiervoor?

5 jaar geleden

Ik volg even

5 jaar geleden

Reactie op Lisett91

Voor de wieg wordt een earosleep sowieso afgeraden. Wij hebben een ikea mat ...
Waarom wordt de. Aerosleep bij de wieg afgeraden?

5 jaar geleden

Wij hebben de Airgosafe. De verkoper van babydump vertelde dat je bij Aerosleep vooral voor de naam betaald terwijl de Airgosafe exact hetzelfde biedt maar dan goedkoper.

5 jaar geleden

Waarom wordt de. Aerosleep bij de wieg afgeraden?
Er stond op internet dat water op t matras kan blijven. Dus stel als de kruik lekt, het matras het niet opneemt. Ik heb dit nagevraagd en meneer gaf ook aan, dat de beschermhoezen van aerosleep er niet voor niets bij geadviseerd worden. Zolang je de beschermhoezen/lagen van aerosleep om een aerosleep matras doet niks aan de hand. Ik heb t thuis ook gelijk getest :). Ook zonder beschermhoes neemt hij t water gewoon op trouwens. :) Wij zijn voor de aerosleep evolution pack premium gegaan 😊

5 jaar geleden

Er stond op internet dat water op t matras kan blijven. Dus stel als de kru ...
Daarom heb ik elektrische kruiken gekocht, problem solved. 🤪

5 jaar geleden

Ik mocht van de kraamhulp geen aerosleep gebruiken in de winter omdat de koude lucht er onder door ging en dat dat niet goed was voor de temperatuur van de baby. Wij hebben toen alleen het matje aangeschaft zodat je m kunt gebruiken wanneer je een buikslaper hebt. Uiteindelijk toen niet gebruikt. Wel gebruikt (bij m’n tweede kindje) voor m’n dochter met afgeplat achterhoofd. Zij moest, op advies van de fysio, overdag in een zijlig-kussen slapen. Dus toen overdag wel gebruikt, s nachts niet

5 jaar geleden

Hi dames, iemand hier ervaring mee? Ons bedje kan helaas niet verhoogd worden waardoor ik nu overweeg om een matras onder de aerosleep matras te leggen. Maar heeft het aerosleep matras dan nog wel zijn functie? Help!

5 jaar geleden

Reactie op kellykue123

Hi dames, iemand hier ervaring mee? Ons bedje kan helaas niet verhoogd word ...
Wij hebben een normaal matras en een aerosleep topper. Ik zou dus zeggen dat het kan.

5 jaar geleden

Wij hebben 2 1/2 jaar geleden de aerosleep evolution 2 in 1 pack gekocht voor m’n zoontje en die gaan we nu weer gebruiken. Kruiken moet je toch aan het voeteneind leggen en met een hydrofiele doek en voor opgerold.

5 jaar geleden

Kraamzorg gaf bij intake aan dat aerosleep wordt afgeraden tegenwoordig. Niet in combinatie met kruiken te gebruiken & er was nog een reden...maar die weet ik niet meer....😅

5 jaar geleden

Reactie op 4 Musketeers

Kraamzorg gaf bij intake aan dat aerosleep wordt afgeraden tegenwoordig. ...
Hier idd ook afgeraden gister bij de intake vanwege de kruiken en vanwege t feit dat t pas zin heeft als ze op de buik gaan slapen

5 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Hier idd ook afgeraden gister bij de intake vanwege de kruiken en vanwege t ...
Dit is de reden waarom wij alleen de topper hebben gehaald. Die kan er makkelijk af tot de kleine zijn eigen temperatuur kan regelen. Dit gaf onze kraamzorg ook aan.