31 Reacties
5 jaar geleden
Wacht, een afspeellijst? Wordt dit vaker gedaan? Nooit over nagedacht 馃
5 jaar geleden
Gewoon mijn favoriete muziek. Niks rustgevends zoals Rens Kroes had 馃槀馃槀 Als ik Foo Fighters wil, dan wordt het dat...
5 jaar geleden
Reactie op First-time-mom
Hahaha eerste wat ik dacht idd 馃槀馃槀
5 jaar geleden
Ik wil een lijst op Spotify samenstellen die ik kan downloaden, zodat ik op dat moment niet 'online' hoef te zijn maar lekker in m'n bubbel kan blijven. Geen idee of ik daarin de enige ben 馃槀 Dit topic zal het uitwijzen!
5 jaar geleden
Mijn muziek lijst word muziek die ik leuk vind. Upbeat als t moet hardstyle/hardcore.. het moet me er echt even doorheen slepen en me als ik me ogen dicht doe terug brengen maar een te gekke tijd/leuke dingen. Ik luister al weken spotify en zo een hele lijst gemaakt met zulke muziek馃ぉ
5 jaar geleden
Mijn muziek lijst word muziek die ik leuk vind. Upbeat als t moet hardstyle ...
Oh ja en apres ski muziek staat er ook gewoon op 馃槤
5 jaar geleden
Voor mij zeker geen afspeellijst. Hooguit de radio zachtjes aan op de achtergrond, maar denk dat ik vooral rust wil ofzo
5 jaar geleden
Haha ja. 馃槃 Ik heb Spotify mocht ik hier behoefte aan hebben. Kan me het nu niet voorstellen. Ik ben geen Rens Kroes die tussen waxinelichtjes, wierook en klankschalen aan mindful aan het puffen slaat. 馃榿
5 jaar geleden
Hahaha dit wordt mijn 3e en heb hier ook nog nooit over nagedacht 馃ぃ enigste wat ik dacht is dit moet er zo snel mogelijk uit 馃ぃ馃ぃ
5 jaar geleden
Wel al aan gedacht. Staat op mijn to do lijst. Alleen vind ik het moeilijk inschatten waaraan ik nood zal hebben op dat moment馃槄馃檲 system of a down of toch eerder wat enya馃槅
5 jaar geleden
Reactie op Papillon_V
Wel al aan gedacht. Staat op mijn to do lijst. Alleen vind ik het moeilijk ...
Of een lekker hardcorenummertje!
5 jaar geleden
Reactie op Simone-1988
Hahaha dit wordt mijn 3e en heb hier ook nog nooit over nagedacht 馃ぃ enigst ...
Nou dat!! 馃槀
5 jaar geleden
Ik dacht bij de eerste daar behoefte aan te hebben, nou echt niet!
Donkere ruimte en rust, daarmee zette de ontsluiting het snelste door.
5 jaar geleden
Reactie op Papillon_V
Wel al aan gedacht. Staat op mijn to do lijst. Alleen vind ik het moeilijk ...
Precies dit! Beter wel een lijst die niet geluisterd wordt dan op dat moment behoefte er aan hebben, vind ik. En is ook mooi bezigheidstherapie voor tijdens het verlof 馃槄
5 jaar geleden
Haha als ik het wil zet ik dan wel een van mijn spotify lijsten op of zeg tegen mijn man dat hij eens iets moet opzetten heeft hij ook iets nuttigs te doen 馃ぃ