14 Reacties

5 jaar geleden

Even doorbijten maar: insmeren met zout helpt

5 jaar geleden

Ik krijg heel vaak aften nu heb ik ook een groot gwn bij apotheek speciale spul halen insmeren helpt Zeker niks pittig of zoutig of hard eten omdat het nog agressiever maakt

5 jaar geleden

Same!!! Ik dacht dat het aan mij lag, maar ben niet de enige dus. Heb er ook al een week een stuk of 3. Om gek van te worden 馃槳

5 jaar geleden

Reactie op Catharina89

Same!!! Ik dacht dat het aan mij lag, maar ben niet de enige dus. Heb er oo ...
Ik gebruik dit overigens

5 jaar geleden

饾櫞饾殶饾殠饾殫 饾殸饾殜饾殱 饾殠饾殹饾殱饾殯饾殜 饾殶饾殥饾殱饾殜饾殩饾殥饾殫饾殠 饾櫜 饾殥饾殫饾殫饾殠饾殩饾殠饾殫 饾殤饾殠饾殨饾殭饾殱 饾殬饾殬饾殧 饾殬饾殩 饾殠饾殯 饾殰饾殫饾殠饾殨饾殨饾殠饾殯 饾殶饾殜饾殫 饾殜饾殢 饾殱饾殠 饾殧饾殬饾殩饾殠饾殫

5 jaar geleden

De een zegt nu zout vermijden en de ander insmeren met zout.. wat is het nou haha

5 jaar geleden

Reactie op Catharina89

Ik gebruik dit overigens
Top dankjewel! Apotheek of kruitvat?

5 jaar geleden

Reactie op Joe joe

Top dankjewel! Apotheek of kruitvat?
Gewoon bij de kruidvat/drogist te verkrijgen, ik gebruik het voor ik ga slapen en 's ochtends (beide na het tandenpoetsen). Tandenpoetsen doe ik trouwens met plantaardige tandpasta als ik aften heb, niet te hachelen dat spul, maar wel minder bijtend.

5 jaar geleden

En vitamine C is goed natuurlijk, maar vermijd sinaasappelsap en andere zurige drankjes/vruchten. Dat verergert het alleen maar

5 jaar geleden

Het enige dat voor mij werkt... Is Zendium classic. Ermee poetsen en af en toe een beetje op de aft. Aften zijn z贸 rot!

5 jaar geleden

Ik gebruikte in verleden sinaaspril. Paracetamol voor kinderen die op de aften laten oplossen en volgende dag was die weg.

5 jaar geleden

Reactie op Mini-me88

Het enige dat voor mij werkt... Is Zendium classic. Ermee poetsen en af en ...
Dit is de enige oplossing om ze te voorkomen, wanneer je dit blijft gebruiken zal je bijna geen afte meer hebben en indien je er wel een krijgt zet hij niet door.

5 jaar geleden

Ik ontdekte dat ik aften krijg van fruit, door het fruitzuur ontstaan er pijnlijke blaasjes. Ik ken meer mensen die dit hebben, misschien heb jij dit ook? Oplossing is gelukkig heel simpel: direct na het fruit eten goed je mond spoelen met water (minimaal 3x). Sinds ik dit doe, heb ik nooit meer last van aften! 馃帀

5 jaar geleden

Aftaclear gel kan verlichting geven; dat legt een laagje over de pijnlijke plek, waardoor het wat minder last geeft. (Te vinden bij etos, kruidvat enz)