93 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Ik deed gisteren zowat een dansje toen het eindelijk warm was🙈 mij breekt ...
Oh echt ik heb het telkens zo warm hahaha normaal ben ik echt een kou kleum en geniet ik van de warmte maar nu niet meer🙈 Lekker geniet ervan!! Ja de 1ste zwangerschap gaat je buik een stuk langzamer haha maar wat ik nog weet van de 1ste en 2de dat uiteindelijk op het eind niet zoveel verschil maakte behalve dat me bekken wel meer last van had nu weer helaas maarja hierna is het voorlopig ook wel klaar hoop ik😅 Vooral de zomer he en vorige zomer mochten we ook al niks hahah

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Hoe gaat het met alle zwangere dames? En de warmte pff... ik vind het zelf ...
Wij weten sinds afgelopen dinsdag dat wij na een prachtige zoon nu in verwachting zijn van een dochter💝. Ik moet zeggen dat ik van het warme weer heel weinig last heb. Wel heb ik in deze zwangerschap meer last van bandenpijn.

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Wij weten sinds afgelopen dinsdag dat wij na een prachtige zoon nu in verwa ...
Wat leuk gefeliciteerd!💖 opzich ook logisch als je bedenkt dat de meeste nog lichamelijk niet 100% hersteld zijn ik voel vooral mijn bekken maar dit had ik ook al bij de 2de veel last van was ook nog na de bevalling niet helemaal oke

3 jaar geleden

Hoe is het met de mommy's die na de december baby's weer in verwachting zijn ? Zijn jullie ook al aan het aftellen ?

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Hoe is het met de mommy's die na de december baby's weer in verwachting zij ...
Ik ben 2 weken terug bevallen☺ alles is goed gegaan gelukkig nu lekker druk in huis🤪 Hoe gaat het met jou?

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Hier even een bagger periode. We zijn een midweekje weg geweest onder ons 3e en daar waarschijnlijk op de laatste ochtend corona opgelopen. Dus nu om quarantaine en gaat heel erg op en neer. Over 5 weken ga ik dan met verlof. Manager wilde het nu op ziektewet gaan schrijven tot einde van het verlof, maar dat wilde ik zelf echt niet. Kan het nu niet afsluiten voor mijzelf op werk en dan zou ik ook 2 weken eerder moeten beginnen met werken. Dus ja ik ga mijn best doen

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Wij moeten nog wachten tot begin juni 😊

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Ik ben 2 weken terug bevallen☺ alles is goed gegaan gelukkig nu lekker druk ...
Gefeliciteerd

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Ik ben 2 weken terug bevallen☺ alles is goed gegaan gelukkig nu lekker druk ...
Gefeliciteerd!! Ja dat zal wel heel erg druk zijn nu🙈

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Ik moet nog 3,5 week.. heb veel pijn slaap snachts niet echt drama.. heb een nachtje in ziekenhuis geslapen maar ook dat hielp niet.. ze hebben me nu tramadol voorgeschreven maar eigenlijk wil ik dat niet nemen.. ook de apotheek keurt het niet goed.. dus morgen even bellen hoe ik er nu mee aan moet. Spannend nog heel even en dan weer een klein mannetje in onze armen.

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Met jou ook alles goed?

3 jaar geleden

Reactie op Larissaaatje

Gefeliciteerd
Dankjewel:)

3 jaar geleden

Reactie op Tyshi

Gefeliciteerd!! Ja dat zal wel heel erg druk zijn nu🙈
Dankjewel! Jij succes met de laatste loodjes! Zal even goed gesprek met arts en/of verloskundige aangaan wat betreft medicatie.. en ondanks dat je nu helemaal vermoeid bent waarschijnlijk vergeet niet dat je tijdens de bevalling heel veel kracht krijgt op adrenaline! Je kan dit♥️