13 Reacties

6 jaar geleden

Je kan hem gewoon prima gebruiken.. kan alleen wel vanaf ongeveer 9 a 10 weken en in sommige gevallen zelfs pas later !

6 jaar geleden

Ik heb hem toevallig net gebruikt馃槄 hoor 2x mijn eigen hartslag geloof ik.. is ook nog vroeg voor. Het schijnt niet schadelijk te zijn, maar ook niet super fijn voor je baby. Dus je moet hem niet te vaak gebruiken.

6 jaar geleden

De meeste ps vanaf 14 weken . De golven zijn te hard en kan dus schade brengen te vroeg. Vandaar dat vaak de gynaecologen pas hartje laten horen met12 weken x

6 jaar geleden

Ik kocht en zaterdag 1 en kon het niet laten hem meteen te proberen. Wij waren 9+4 weken. Na even zoeken vonden wij het hartje 鉂わ笍

6 jaar geleden

Heb hem vandaag geprobeerd! Ik ben nu 10 weken en ik heb een hartje gehoord, samen met mijn partner! Kan hij toch ook een beetje meegenieten!

6 jaar geleden

Ik ben helemaal enthousiast. Ik heb de angelsound doppler gekocht omdat ik dus geen zwangerschapskwaaltjes meer heb al vanaf week 6,5 ongv. hoewel ik daarom juist misschien mag klagen werd ik er ook wel erg onzeker van juist omdat ik niks voel. Vandaag ben ik 10+6 en heb gewoon het hartje gehoord!! Ik ben zo blij! En mijn partner ook 馃槃 ik raad het iedereen aan.

6 jaar geleden

Reactie op Ljdcp

Ik ben helemaal enthousiast. Ik heb de angelsound doppler gekocht omdat ik ...
Ik heb tips nodig haha. Ik heb hem ook gekregen vandaag en ben 12+4 maar wat ik ook probeer ik hoor alleen mijn eigen slome hartslag

6 jaar geleden

Ik gebruik hem ook vanaf de 11 weken nu 12 weken en vind hem gelijk het hartje van je baby gaat heel snel , je eigen hartslag gaat veel langzamer. Ook hoor ik de baby bewegen een soort geklots in het water op de plaats waar ik het hartje hoor 馃槏 geweldig

6 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik heb tips nodig haha. Ik heb hem ook gekregen vandaag en ben 12+4 maar wa ...
Je moet goed zoeken bij mij zit de baby onderin en een beetje aan de rechterkant je moet heel langzaam bewegen want 1 cm er naast en je hoort het niet meer. Deze foto hielp bij mij erg dan wist ik waar ik een beetje moest zoeken, er staat bij vanaf 16 weken maar bij mij werkte het al. Ik hoop dat het je lukt het is zo bijzonder!!

6 jaar geleden

Ik heb m ook. Kon vorige week niks vinden. Vandaag geprobeerd met 13w en het lukte nu wel! Mooi duidelijk hartje gehoord. Maar het is echt ff zoeken en opeens had k m. Daarna een miniscule adembeweging en weer ff zoeken. Vind het niet makkelijk te vinden maar wel leuk!

6 jaar geleden

Ik heb het net geprobeerd (had het hier ook liggen) en het is gelukt 馃グ 10+5

6 jaar geleden

Net de geprobeerd en hoorde zo鈥檔 mooi duidelijk hartje 馃グ. (12+2w) Kan niet wachten om het mijn vriend te laten horen van het weekend.

VRIEND

6 jaar geleden

Ik heb het vorige week met 14 weken voor het eerst geprobeerd en vrijwel meteen het hartje gehoord. Eerder kan ook maar dat durfde ik zelf niet goed, toch bang dat ik het niet zou kunnen vinden met paniek als gevolg馃槄. Ze adviseren volgens mij wel om maar 1x per week te luisteren.