11 Reacties
één jaar geleden
Waarom lukt een spuitje niet? Mijn dochter vind het ook goor, maar het moet. Ik leg haar dit duidelijk uit en daarna krijgt ze iets lekkers.. ze huilt flink en stribbelt tegen. Maar hup dat spuitje in haar mond en steeds een beetje erin spuiten en daarna krijgt ze iets lekkers!
één jaar geleden
Hier hielp het ook om op een lepel met wat pudding te doen steeds beetje bij beetje
één jaar geleden
Reactie op Beebdec20
Hier hielp het om het in een danoontje te doen
Ja klopt doe ik nu savonds. En smiddags en ochtend maar in limonade
één jaar geleden
Reactie op silvana1988
Ja deed ik hier ook. Hier was destijds de vloeibare antibiotica op bij de apotheek en kregen van die bittere pillen die je moest oplossen. Enige optie was idd limonade en danoontje 😅
één jaar geleden
Reactie op silvana1988
Ik werk in de apotheek en adviseren dat eigenlijk niet omdat je heel erg op moet letten dat ze alles opdrinken. En als hij de helft laat staan heb je geen idee hoeveel hij precies heeft gehad.
één jaar geleden
Vandaag gehoord.. Ze zijn 2, jij bepaalt. Op sommige vlakken hebben ze gewoon geen keuze! PUNT. Je mag onderhandelen, maar vooral niet over belangrijke dingen. Dus medicijn gaat gewoon de mond en buik in... Met drinken lasten ze vast een deel staan of gooien 't om.. Zit je weer