9 Reacties

3 jaar geleden

Foto 2.

3 jaar geleden

Foto 3.

3 jaar geleden

Foto 4.

3 jaar geleden

Foto 5.

3 jaar geleden

Topp cybex ging ik toch al kopen want ik heb nu de voorloper ervan... die was volgens mij ook beste uit de test en hadden hem daarom oa genomen... veiligheid boven alles

3 jaar geleden

Reactie op Madolyn

Topp cybex ging ik toch al kopen want ik heb nu de voorloper ervan... die w ...
De Cybex komt er als beste uit? Kan het niet zo goed lezen. Dat merk hebben we nu ook en daar gaan we de vervolg stoel van kopen. Dit is fijn te lezen. 🙂

3 jaar geleden

De top 10:

3 jaar geleden

Kleine tip, doe ermee wat je wil 😊. Cybex komt al jaren als beste uit de testen (adac, anwb, consumentenbond). Persoonlijk zou ik niet zo snel voor de sirona als opvolgstoel gaan, aangezien die maar kort te gebruiken is (en alle autostoelen een godsvermogen kosten). Dus als je wat geld wilt besparen, dan zou je na de eerste autostoel beter voor bijvoorbeeld de palas serie kunnen gaan. Die kun je blijven gebruiken tot je kind geen autostoel meer nodig heeft (kun je ombouwen tot alleen nog een zitverhoger over blijft). Enige nadeel is dat je hem niet achterstevoren kunt zetten, maar neem van mij aan, dat je kind dat op een gegeven moment toch echt niet meer wil (en het is nog niet verplicht om dat te doen, al is het schijnbaar wel veiliger). (Hier het geluk dat de oudste met 1,5 pas uit de groep 0 stoel gegroeid was en dus tot die tijd wel achterstevoren heeft gezeten).

3 jaar geleden

Is het mogelijk om de foto's van het resultaten overzicht nog wat scherper te plaatssn? Het is namelijk erg lastig te lezen.