4 Reacties
3 jaar geleden
Ik lees even mee, wij ook veel last hiervan. Zijn nu aan het overwegen om contact op te nemen met een homeopaat voor babys! Lees vele positieve ervaringen van moeders.
3 jaar geleden
Wat sneu maar weet dat de mini’s in het eerste jaar vaker verkouden kunnen zijn. Volg je gevoel als je denkt er iets mee te moeten doen!
Ik kreeg deze tip, extra boost en het werkt hier als ze verkouden is. Wie weet ook voor jullie!
https://www.vitaminfit.eu/vitamine-c-kids-druppels.html
3 jaar geleden
Hoi! Ons zoontje is bijna 11 maanden en al sinds dat hij 4 maanden is constant verkouden of loopneus. Ook veel last van zijn oren. Ben hier laatst voor bij de huisarts geweest want lees veel over neusamandelen. Nu een OK gepland voor neusamandelen te verwijderen en buisjes te plaatsen. Dus lees de klachten even op internet en blijf niet te lang tobben!
3 jaar geleden
Ons zoontje is ook al 2 maanden niet fit. Drie weken geleden kreeg hij, naast het hoesten en de verkoudheid, koorts. We kregen een pufje, maar omdat de koorts bleef komen vervolgens ook een antibioticakuur. Hij leek eindelijk op te knappen, maar een dag na het einde van de kuur, begint het weer! Opnieuw met koorts!
Morgen hebben we weer een afspraak bij de dokter.
Ik vind het zo naar..