Mijn zoontje 11m heeft sinds donderdag geen eetlust. Dag daarvoor had hij in de avond overgegeven terwijl de gehele dag gewoon goed was. Avondmaaltijd gaf ik hem verse gebakken spinazie nu twijfel ik of het daar door komt馃様. Na elke bv gaf hij over het begon 21:30 tot 01:00. Daarna had hij de nacht doorgeslapen maar begon de volgende ellende rond 08:00. Hij kreeg enorme last van diarree. Ik heb de HA gebeld en die zei als hij niet suf is en goed drinkt kan er niet veel aan de hand zijn. Mijn zoontje speelt gewoon en heeft nergens last van ook geen koorts. Diarree duurde tot vandaag ochtend inmiddels wat dikkere gele substantie dan de dagen ervoor dat tot zijn voeten liep. Alleen zit ik nu dat hij niet wil eten als ik hem iets geef kokhalst hij enige wat ik nog kan eten is brood/tomaat/geitenkaas en ei. Ik geef continu bv om uitdroging te voorkomen. Thee/water wilt ie soms beetje van drinken. Ik lees ook dat het kan komen door dat de tandjes doorkomen. Momenteel zie ik 2 bolletjes bij de hoektanden.. vaak handhe in de mond en being fussy/hangerig. wie herkent dit? Ik maak me zorgen en ik ga toch de Ha bellen voor een afspraak.
Doorkomende tandjes kan dit wel ver oorzaken. Mijn dochter krijgt vaak koorts als er tandjes doorkomen. Ze heeft dan ook vaak diarree en geen eetlust. Zolang hij drinkt is het niet erg als hij wat minder eet. Je zou eventueel pijnstiller kunnen geven of wat tandgel gebruiken. Succes en als je het niet vertrouwd gewoon naar de huisarts gaan inderdaad!
Ja herkenbaar! Bij ons geen tandjes maar een vervelend buikvirus! 1 ochtend overgegeven en de hele week geen eetlust en diarree gehad. Na een week was het over!
Ja, hier inmiddels een week slecht eten/drinken, steeds duim in de mond en nu zie ik 2 hoektandjes. Hopelijk komt het idd daardoor en gaat het snel beter met onze kindjes 馃檪
Hier een tijd geleden ook gehad (geen diarree maar wel regelmatig overgeven). Heeft ook wel een week geduurd voordat ze weer normaler ging eten. Gewoon geven wat hij wel neemt 馃槉