Hi,
We hebben gisteren een pret echo gehad, en we zagen dat de baby een dikke buik heeft.
Is dat normaal? Komt dat door de echo of is het gewoonlijk? Verder is de baby gezond gelukkig.
Dank.
Geen zorgen maken komt vaker voor. Mijn kindje heeft een te klein hoofdje en is verder ook gezond. Als de verloskundige er niks van zegt zal ik mij niet te veel zorgen maken. Heb vertrouwen!!
Wat vind je een dikke buik? Misschien een foto van de echo toevoegen. Als ik dit zo lees is mijn eerste reactie dat het normaal is. Een baby heeft geen platte buik...
Bij mij heeft de baby ook een dik buikje. Het kan betekenen dar de baby sneller groeit en soms komt dat door zwangersdiabetis (bij mij wel) Zolang de verloskundige/echoscopist/gynaecoloog niet ongerust is valt het vast wel mee..
Volgens mij hebben alle baby’tjes wel een duidelijk buikje op de echo’s. Ik grapte nog dat ie op zn vader leek. Als het je niet lekker zit, zou ik je verloskundige bellen en vragen of je een foto kan sturen zodat ze er naar kunnen kijken! Al denk ik dat er nog veel kan veranderen tot de 20e week😊
Ons meisje had tijdens de 14+3 echo ook een dikker buikje, afgelopen donderdag met 15+4 een pret echo gedaan en toen is dat weer helemaal recht getrokken. Weet niet hoe ver jullie zijn, maar het verandert constant