4 Reacties
5 jaar geleden
Mijn dochter had dit ook maar dit was bij haar verborgen reflux. Vooral op t
einde werd ze helemaal hysterisch. Het was voornamelijk heel zuur wat naar boven kwam wat het zo pijnlijk maakte voor haar.
5 jaar geleden
Lastig zeg... Ik herken gedeeltelijk wat je zegt. Onze dochter huilt (lees: krijst) sinds een week of 2 regelmatig tijdens de flesvoeding. Ze is dan helemaal bezweet van het huilen. Soms krijgen we haar alleen stil door haar op haar speentje te laten zuigen. Het duurt dan best een tijd voordat ze de rest van de fles weer wil. Die gaat vaak helemaal op dus ik heb ook niet het idee dat ze vol zit als ze begint te huilen. Volgens het CB waren het krampjes en was het wachten tot het minder wordt. Ik krijg nu het idee dat het wat beter gaat. Maar als je blijft twijfelen zou ik gewoon nog een keer het CB om advies vragen.
5 jaar geleden
Bedankt voor jullie reactie. Jaa ik vermoed dat alles samen komt: krampjes, verborgen reflux, groeispurt/regeldagen. Hopelij voelt hij zich snel beter! Het is zooo sneu. Zit er zelf ook vaak bij te janken, wil hem zo graag helpen.
Koemelkallergie heb ik ook aan zitten denken. Maar hoe herken je het? Eerst had hij nergens last van. Volgens het internet kun je het herkennen aan een vorm van uitslag of luchtwegproblemen. Dat heeft hij gelukkig allemaal niet!