45 Reacties

3 jaar geleden

Denk misschien een boertje wat nog in de weg zit.

3 jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook veel. Heeft wel last met poepen maar is verder tevreden meisje. Als ik haar op pak ofzo doet ze het ook.

3 jaar geleden

Reactie op Meizje

Mijn dochter doet dit ook veel. Heeft wel last met poepen maar is verder te ...
Jij gaat er ook van uit dat ze hier geen last van heeft dan? Soms kan ze zo rood aanlopen als ze hard kreunt, nadien lijkt ze weer oké en rustig tot de volgende kreun. Ze lijkt zo ongemakkelijk..

3 jaar geleden

Reactie op Mama_2020

Jij gaat er ook van uit dat ze hier geen last van heeft dan? Soms kan ze z ...
Ik denk dat het een soort gewoonte is ofzo. Anders zou ze ook wel veel huilen denk ik. En dat doet ze eigenlijk niet. Ze is wel veel aan het persen en loopt dan rood aan idd maar is ook weer snel goed.

3 jaar geleden

Lijken mij boertjes die dwarszitten.

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Ze lijkt soms wel een volwassen vent met haar gekreun/gepers haha. Denk ook niet dat ze er last van heeft

3 jaar geleden

Hier het zelfde bij mijn zoontje

3 jaar geleden

Mijn meisje doet dit ook, maar zolang ze niet huilt, goed eet, poept en slaapt, ga ik ervan uit dat het goed met haar gaat

3 jaar geleden

Mijn zoon doet dit ook heel erg! Alsof er inderdaad wat dwars zit.. ik vermoed heel sterk dat mijn zoontje (3 weken) verborgen reflux heeft. Na de voeding en in bedje begint het gekreun en ongemakkelijkheid. Hij slaapt meestal ook door maar ik zie wel aan zijn gezichtje dat er iets naar boven komt steeds..soms keunt tie weer hard trekt een vies gezicht en hoor wat geslik soms beetje gekokhals erdoorheen... denk echt dat er steeds wat omhoog komt en ze daardoor dat gekreun hebben om wellicht dat gevoel te onderdrukken...probeer hem vaak omhoog te houden maar.op.gegeven moment.moet.tie toch keer gaan liggen.. vind het er wel heel.zielig.uitzien😔

3 jaar geleden

Same here bij mijn zoontje, ik noem het grommen inmiddels gekscherend zijn "stoere mannen geluiden", maar ik lig er ook niet altijd lekker op als hij het 's nachts weer doet moet ik zeggen. Ga er vanuit dat er niks is, maar toch blijf ik liever wakker tot het geluid ophoudt

3 jaar geleden

Hier nog een bij ons meisje.. Zo erg dat als ze tussen ons in ligt na de voeding, dat we niet kunnen slapen.😂 Volgens de kraamzorg is dat tot een week of 6 en wordt steeds minder.

3 jaar geleden

Reactie op Soetje2020

Mijn zoon doet dit ook heel erg! Alsof er inderdaad wat dwars zit.. ik verm ...
Wij hebben het matrasje een beetje schuin gelegd zodat ze met haar hoofdje hoger ligt. Gewoon een hudrofieldoek onder het matrasje bij het hoofd einde. 💖

3 jaar geleden

Hier nog eentje.. Uiteindelijk komt er dan een flinke boer of scheet.. 🤭 Goed rechtop houden na het voeden, helpt hier wel!

3 jaar geleden

Reactie op Soetje2020

Mijn zoon doet dit ook heel erg! Alsof er inderdaad wat dwars zit.. ik verm ...
Wat zielig he. Hier precies hetzelfde. Veel krampjes en als ik hem neerleg, na lang rechtop gehouden te hebben en vaak een boer, dan nog heeft hij vaak last. Ik geef borst, en vaak wilt hij dan nog meer drinken terwijl hij, maar mijn gevoel, genoeg opheeft.( komt er erg goed uit, ndusbverwacht niet dat er te weinig uitkomt) ik lijk het nog even aan, en anders ga ik even naar de huisarts.

3 jaar geleden

Hier ook ze is nu 7 weken ze doet het nog! Wel minder nadat ik haar naar de voeding minimaal 20 min rechtop hou zodat haar voeding kan zakken

3 jaar geleden

Ik heb ook een gulzige grombeer. 😂

3 jaar geleden

Mijn zoon kreunt ook heel veel en huilt bijna niet. Kreunt ook als hij tevreden is, maar ook uit ongemak, ik herken de verschillende kreuntjes al. Op cb hebben ze zijn hart en longen gecheckt ivm dat kreunen, dat was allemaal goed. We hebben gewoon een kreunbaby zeiden ze haha

3 jaar geleden

Reactie op Miranda80

Wat zielig he. Hier precies hetzelfde. Veel krampjes en als ik hem neerleg, ...
Hier ook zo eentje maar ze willen drinken omdat het zuigen ook helpt bij die krampjes hebben ze mij gezegd. Maar ze weigert een tut dus het is soms eventjes laten doen :/

3 jaar geleden

Hier ook een temperamentvolle dame🤣🖐🏼 lijken echt kreunen van ongemak. Vind het dan ook zo sneu voor haar. Ze gooit dan ook heel haar lichaam in de strijd. Nu we haar in de nacht in de puckababy piep inbakeren ligt ze wel rustiger maar dat harde kreunen blijft. Je slaapt er ook niet van.

3 jaar geleden

Hier ook eentje... Niet normaal die geluiden af en toe, ik word er ‘s nachts ook gewoon wakker van. Vermoed dat ze (verborgen) reflux heeft, want ik zie haar dan ook van alles wegslikken en soms spuugt ze toch nog 2 uur na de voeding. Heel sneu om te zien...