31 Reacties

4 jaar geleden

Bij veel kindjes valt het haar waarmee ze werden geboren uit. Daarna komt het nieuwe haar, soms direct, soms duurt het even. Geen zorgen!

4 jaar geleden

Ik was zo blij dat ze wat haar had haha🙈

4 jaar geleden

Hier ook!! En hij werd met zo’n grote bos geboren 🥲

4 jaar geleden

Mijne heeft niet eens haar haha

4 jaar geleden

mijn dochter is geboren met een opa kapsel dus was al half kaal

4 jaar geleden

Ja hoor hier beginnen de kale plekken ook al. Veel sneller dan bij onze oudste en dit keer gaan we het wel afscheren als het te erg wordt. Bij onze oudste wilde ik er niet aan met als gevolg dat hij maanden een dikke mat had. Lig nog dubbel als ik naar de foto’s kijk dit keer niet meer.

4 jaar geleden

Mijn dochter werd geboren met 4 cm lang pikzwart haar... inmiddels heeft ze een ligplek en wat kaal net boven het voorhoofd... maar idd een matje in haar nek 🤣🥰

4 jaar geleden

Had mijn dochter ook.. Na een paar weken viel alles uit en na 1 jaar kreeg ze pas weer haartjes 😳 Zoonlief is nu geboren met een flinke bos, dus hoop dat het niet gaat uitvallen..

4 jaar geleden

Hier ook, mijn schoonbroertje vindt het baarwater haar 🤣

4 jaar geleden

Mijn zoontje had dit ook en liep maanden met half kale plekken rond 😂 Viel bij hem wel erg op, want hij heeft donker lang haar. Mijn dochtertje heeft ook donker haar, maar hoop stiekem dat het haar bespaard blijft. Is in ieder geval heel normaal om het nest haar kwijt te raken. Bij sommige gebeurt het zo geleidelijk dat het amper opvalt op wat haren op het matrasje na.

4 jaar geleden

Ja hoor is normaal

4 jaar geleden

Ja de haargrens schuift hier naar achteren. Komen al wel heeeel korte nieuwe haartjes op de kale plekken voor op het hoofd. Vind het net zo'n opaatje🤣

4 jaar geleden

Ja de haargrens schuift hier naar achteren. Komen al wel heeeel korte nieuw ...
Hier ook al wel flinke inhammen..... 👴🏼😂

4 jaar geleden

Ja de haargrens schuift hier naar achteren. Komen al wel heeeel korte nieuw ...
Die van mij heeft giga inhammen, ook net een opaatje af en toe. 😄

4 jaar geleden

Mijn dochter was 4 jaar toen haar haar eindelijk begon te groeien

4 jaar geleden

Die van mij heeft giga inhammen, ook net een opaatje af en toe. 😄
Lovely😍 ik kam haar haar ook graag van achter naar voren, vooral als t nat is. Lekker punk🤣

4 jaar geleden

Haha hier ook helaas van een mooie bos naar opa lookje 👴

4 jaar geleden

Hier geboren met een matje🤣

4 jaar geleden

Haha hier inmiddels ook een opa kapsel! 👴🏻

4 jaar geleden

Ik ben geboren met pikzwart haar, na 6 weken was ik kaal en 3 maanden later kreeg ik blond haar. Dat blonde is gebleven. Mijn kleine man heeft al vanaf de geboorte een matje en hoe verder naar boven hoe korter het wordt.