11 Reacties
5 jaar geleden
Ik had dat ook, of naja nog steeds maar ze heeft het dan te warm begreep ik. Dus nu draagt ze in huis meestal een lange mouw romper en een broekje, soms sokken maar meestal blote voetjes
5 jaar geleden
Reactie op newmommy😍
Dan heeft je baby het te warm. Als je een romper met lange mouwen hebt dan ...
Hij heeft al een romper aan met korte mouwen
5 jaar geleden
Als hij nog een mutsje draagt kan je deze af laten. Als hij over een dekentje slaapt, kan je misschien een minder dik dekentje proberen. Gewoon ze even kijken hoe hij het iets koeler kan hebben..
Maar zoals hier beneden ook staat is de beste temperatuur tussen de 36.5 en 37.5.. dus houd het wel even in de gaten en als je het niet vertrouwd even het cb vragen?
5 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Als hij nog een mutsje draagt kan je deze af laten. Als hij over een dekent ...
Een mutsje heeft hij alleen op als we naar buiten gaan.
5 jaar geleden
Hij heeft het dan in ieder geval te warm. Even kijken wat je kunt doen aan kleding dat hij het minder warm heeft. Evt dunner truitje en broekje en sokjes uit laten. Wanneer heeft hij er last van? Na het slapen? Dan even checken dat de deken/slaapzak niet te warm is.
5 jaar geleden
Hebben nu het aantal laagjes op bed aangepast en alleen rompertje en swaddle aan in bed... hopen dat dat helpt
5 jaar geleden
Hier nog zo’n zweter.. Temperatuur is wel constant tussen de 37,1 en 37,3.. Hij heeft het vooral als hij bij ons ligt..
5 jaar geleden
Zijn temperatuur was elke keer 37 graden maar de laatste dagen was het al 37.4/5 en vandaag 37.6... straks maar eens kijken hoe het nu gaat qua warmte. Hij zal hierin wel op mijn vriend lijken. Die zweet ook bij het minst of geringste.
5 jaar geleden
Pediater liet weten als de nek zweet heeft baby het te warm en das niet goed. Wij hebben een grotere baby dan gemiddeld en ze liet weten om dus minder kleertjes aan te doen want die hebben wat meer vet ook. Met pyjama slaapt de mijne nooit meer. Body en broekje is genoeg. Ook zorgen dat de kamer niet te warm is