Hi allemaal
Onze klein man is ondertussen 10 maanden en de nachten die tot nu toe altijd zalig zijn geweest, zijn nu een ramp.
Hij slaapt in zijn eigen bedje, maar wordt tijdens de nacht krijsend wakker. Onder het mom 'we gaan het ons niet te moeilijk maken', namen we hem dan (toen dit begon) bij ons in bed. Ondertussen is het al een paar weken bezig, en is het zo wat 'gewoonte' geworden dat hij 's nachts tussen ons in komt liggen. Dat is nog niet zo erg, maar de baby woelt zo erg, dat hij zichzelf (en iedereen rondom) wakker houdt.
Ik denk dat hij daarom 's nachts ook in de eerste plaats wakker wordt, dat hij zich in zijn slaap wakker "beweegt".
Hij is gewoon heel onrustig en slaapt niet diep. Dan ligt hij met zijn oogjes dicht naast me, en kan hij zelf toch nog zijn tutje in zijn mond steken.
Hij heeft nog geen tandjes dus soms denk ik dat de onrustigheid 's nachts daardoor komt, maar die tandjes komen maar niet door.
Is dit herkenbaar voor iemand of heeft iemand tips?
Binnenkort ben ik wat daagjes vrij dus ga ik de nachten opofferen om hem terug goed in zijn eigen bedje te doen slapen 😅