19 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een 2e hands gekocht voor 5 euro, ik ga m denk ik erg weinig gebruiken, meenemen in de douche is veel gemakkelijker hoor ik van mensen om me heen. En met n babyzitje kunnen ze na een tijdje in het gewone bad.

5 jaar geleden

Ik heb een 2e hands gekocht voor 5 euro, ik ga m denk ik erg weinig gebruik ...
Wij hebben helaas geen bad in de badkamer...

5 jaar geleden

Wij hebben hem alleen in de kraamweek gebruikt. Hadden de eerste 1,5 jaar ook geen bad maar gewoon onder de douche mee genomen. Tijdens de kraamweek hadden we een standaard met een tummy tub erop.

5 jaar geleden

De eerste tijd is een tummytub ook handig. En ik zou gewoon de goedkoopste variant ergens halen. Daar kun je zo’n ligding los inzetten als je wilt.

5 jaar geleden

Ik vond het heerlijk om m’n kinderen in het badje te doen! Maar zo’n badje is mega zwaar. Ik heb bij de Hema een afvoer slang gekocht, op advies van de kraamhulp. Stop eruit, slang in de wasbak en geen gesleep met emmers water! Was de gouden tip voor mij!

5 jaar geleden

Mocht je toch voor een bad met standaard gaan, let op de hoogte van het standaard. Ik ben 1.77n lang en heb bij m'n oudste een gekocht en niet op de hoogte gelet en mega last van rug gehad met de kleine in mad doen. Bij m'n tweede kindje een hogere aangeschaft en nergens last van gehad 🙂

5 jaar geleden

Reactie op Miranda80

Mocht je toch voor een bad met standaard gaan, let op de hoogte van het sta ...
Goede tip ook inderdaad!! Kan me voorstellen dat je daar in het begin niet over nadenkt! Thnx

5 jaar geleden

Toevallig al op de Consumentenbond site gekeken?

5 jaar geleden

Ik koop geen babybadje meer.. Teveel gedoe..ik neem mijn volgend kindje wel mee in de douche..heb inmiddels wel handigheid ingekregen 😅

5 jaar geleden

Wij hebben de Luna babybadje gekocht met standaard.

5 jaar geleden

Bij de HEMA heb je zo'n badje. Kost niet veel. Het badje los is €15 dacht ik. Standaard hebben ze daar ook wel.

5 jaar geleden

Wij hebben van Bebe jou het badje en standaard en m’n vriend kon ook goed de kleine vasthouden hierin. Die is zelf 185. Die hebben we via marktplaats gekocht bij de vorige zwangerschap. We hebben wel er eentje met een badthermometer erin. Die gebruiken we nu nog af en toe met een andere badje.

5 jaar geleden

Reactie op Liefkleintje88

Toevallig al op de Consumentenbond site gekeken?

5 jaar geleden

Wij hebben het shnuggle badje+ standaard gebruikt voor de 1ste. Super tevreden over. In ons vorige huis hadden we enkel een douche en mijn zoontje zat tot ruim 2,5j in het badje (zonder standaard dan wel). Kijk er naar uit om hem binnenkort weer te gebruiken 😉 https://images.app.goo.gl/FymEFchgW1P2qnVa9

5 jaar geleden

Wij hebben er gewoon eentje van prenatal, de goedkoopste. volgens mij heb je niet allerlei toeters en bellen nodig. Maar let inderdaad op de hoogte van de standaard! Ik ben 1.66 en mijn man 1.77 en zelfs wij merkten enorme verbetering toen we een hogere standaard kochten.

5 jaar geleden

Wij hebben ons badje gewoon via marktplaats gekocht. Ook een van de nieuwste waarbij de thermometer ook gelijk de stop is

5 jaar geleden

Wij hebben een simpel badje op standaard gebruikt. Temperatuur checken met de elleboog, ondanks onze mini badkamer toch lang gebruikt. Met de baby onder douche gaan vond ikzelf niet handig, na een zeepje werd hij glad en na het douchen kon ik hem niet in de badkamer even op een verschoningmat leggen, waardoor ik zeiknat door het huis moest lopen of er moest nog iemand anders in huis zijn. Toen hij zelf kon zitten ook nog gebruikt en in ons nieuwe huis met bad, overgegaan naar het grote bad.

5 jaar geleden

Reactie op MamaKate

Wij hebben een simpel badje op standaard gebruikt. Temperatuur checken met ...
Wij hebben mijn zoontje ook nog heel lang in badje gedaan. Tot dat hij 2 was zelfs. Hij vond de douche eng. Dus hoe lang het badje nuttig is is heel persoonlijk.

5 jaar geleden

Mijn dochter van 3 (oktober 4) zit nog steeds in het badje, wel op de grond vanaf een bepaalde tijd denk toen ze kon opstaan ofzo. Maar past nog steeds en ze vind het heerlijk. Ze is nooit fan geweest van de douche🙈 wij hebben een witte simpele van de Hema geloof ik.