19 Reacties

5 jaar geleden
Ik heb een 2e hands gekocht voor 5 euro, ik ga m denk ik erg weinig gebruiken, meenemen in de douche is veel gemakkelijker hoor ik van mensen om me heen. En met n babyzitje kunnen ze na een tijdje in het gewone bad.

5 jaar geleden
De eerste tijd is een tummytub ook handig.
En ik zou gewoon de goedkoopste variant ergens halen. Daar kun je zo’n ligding los inzetten als je wilt.

5 jaar geleden
Mocht je toch voor een bad met standaard gaan, let op de hoogte van het standaard. Ik ben 1.77n lang en heb bij m'n oudste een gekocht en niet op de hoogte gelet en mega last van rug gehad met de kleine in mad doen. Bij m'n tweede kindje een hogere aangeschaft en nergens last van gehad 🙂

5 jaar geleden
Ik koop geen babybadje meer..
Teveel gedoe..ik neem mijn volgend kindje wel mee in de douche..heb inmiddels wel handigheid ingekregen 😅

5 jaar geleden
Bij de HEMA heb je zo'n badje. Kost niet veel. Het badje los is €15 dacht ik. Standaard hebben ze daar ook wel.

5 jaar geleden
Wij hebben van Bebe jou het badje en standaard en m’n vriend kon ook goed de kleine vasthouden hierin. Die is zelf 185. Die hebben we via marktplaats gekocht bij de vorige zwangerschap. We hebben wel er eentje met een badthermometer erin. Die gebruiken we nu nog af en toe met een andere badje.

5 jaar geleden
Reactie op Liefkleintje88
Toevallig al op de Consumentenbond site gekeken?
Meteen gedaan! Thnx https://www.consumentenbond.nl/kind-en-veiligheid/veilig-in-bad

5 jaar geleden
Wij hebben het shnuggle badje+ standaard gebruikt voor de 1ste.
Super tevreden over. In ons vorige huis hadden we enkel een douche en mijn zoontje zat tot ruim 2,5j in het badje (zonder standaard dan wel).
Kijk er naar uit om hem binnenkort weer te gebruiken 😉
https://images.app.goo.gl/FymEFchgW1P2qnVa9

5 jaar geleden
Wij hebben een simpel badje op standaard gebruikt. Temperatuur checken met de elleboog, ondanks onze mini badkamer toch lang gebruikt. Met de baby onder douche gaan vond ikzelf niet handig, na een zeepje werd hij glad en na het douchen kon ik hem niet in de badkamer even op een verschoningmat leggen, waardoor ik zeiknat door het huis moest lopen of er moest nog iemand anders in huis zijn. Toen hij zelf kon zitten ook nog gebruikt en in ons nieuwe huis met bad, overgegaan naar het grote bad.