1359 Reacties

3 jaar geleden

13 weken 😊

3 jaar geleden

Wow. Hier 8 weken en nog niks..? Voel me wel dikker maar zie niks. Heb wel overgewicht dus normaal al een buik. Ben benieuwd over een paar weken!

3 jaar geleden

10 weekjes! Wel baby 4. Dacht dat het darmen waren, maar na laxeermiddel en goed geweest, lege buik, nog steeds zo. 🤷‍♀️ bij men1e zag je pas aan7 maand.

3 jaar geleden

Vandaag 10,4 dagen........😵

3 jaar geleden

Hier 11 wekem, morgen 12 💖💙💖💙

3 jaar geleden

Reactie op RosyRose

Ik ben nu 10 weken en als ik dit zo zie is mijn buik echt klein heb alleen ...
Ik ben 13 weken en ook nog niks te zien. Lijkt juist platter te worden doordat mn baarmoeder mijn 'gewone buikje' omhoog duwt 🤣. Daaronder super plat.

3 jaar geleden

Bijna 10 weken.. Is niet meer te verbergen 😳 Maar ben er zo trots op, hihi

3 jaar geleden

Ik val onder de plussize maar mijn buik is ook al mega gegroeid. Foto met rode trui is hoe het normaal was foto in bloemenjurk met 7.5 week😱🙈

3 jaar geleden

9weken en 2 dagen ben nu 9.4

3 jaar geleden

12W en 5d

3 jaar geleden

Wat een mooie buikjes al, hier 11 weken zwanger van de 4e en heb echt nog geen buikje haha...

3 jaar geleden

Mijn eerste zwangerschap.. heb het idee dat mijn buik mega snel aan het groeien is.. kunnen ook mijn darmen zijn

3 jaar geleden

Ik heb altijd een buikje gehad, maar nu lijkt het hoger te zitten en wat meer naar voren te steken. Ik hoop dat dit echt bij de zwangerschap hoort en geen “gewone” extra kilo’s zijn 🙈

3 jaar geleden

Okee ik voel me gewoon dik 😂 M'n vet/vel kwabje die ik heb over gehouden van de 1e lijkt nu wat meer naar voren te hangen waardoor ik meer vet lijk te hebben hahaha, ik kan niet wachten tot je eindelijk ziet dat het niet alles vetjes en overtollig vel is 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Eline-1990

Bijna 10 weken.. Is niet meer te verbergen 😳 Maar ben er zo trots op, hihi ...
Mooi! 🤩

3 jaar geleden

Verbaasd me dat je zoveel vrouwen al echt een baby buikje hebben, heel mooi. Ik ben 4kilo aangekomen ben 7december uitgerekend, normaal was m'n buik echt plat dus ik zie het wel maar als je niet weet hoe ik er eerst uitzag zie je het echt niet want ik krijg gewoon een vrouwelijker lichaam ook genieten kwam vroeger moeilijk aan altijd

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Ik heb precies hetzelfde en een vergelijkbaar lichaam, snoep ook ineens vooral vette broodjes en chips. ben sinds gister eindelijk weer aan het sporten doordatik weer energie heb voelt heerlijk. Zwemmen in natuurwater en yoga toch maar weer. Ben jij ook weer begonnen?

3 jaar geleden

Reactie op Noyjo

Ik heb precies hetzelfde en een vergelijkbaar lichaam, snoep ook ineens voo ...
Nog niet. Gisteren wel even lekker gewandeld. Maar heb nog steeds vrij weinig energie. Maar idd chips! Haha ik probeer daar in iedergeval wat op te letten. Stond vandaag weer even op de weegschaal en qua gewicht zit ik weer precies op mn gewicht voor dat ik zwanger was. Daarna was ik een 1,5 lichter. Nu dus weer 1,5 erbij.. ach als dat het ergste is

3 jaar geleden

Reactie op Noyjo

Verbaasd me dat je zoveel vrouwen al echt een baby buikje hebben, heel mooi ...
Voor iedereen is het anders natuurlijk! Ik ben zelf 12+1 weken en je ziet amper wat. Alsof ik ongesteld zou moeten worden.

3 jaar geleden

Leuk om zo alle buikjes te zien! Ik ben 12+1 weken