14 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Pien1220
Ik werd knettergek van dat gebel van hun steeds, dus uit principe haal ik h ...
Hier hetzelfde! 馃ぃ馃ぃ
5 jaar geleden
Ik kreeg de mail dat ze me niet te pakken krijgen, maar als ik het wil of ik ze dan wil bellen voor zo'n box haha
5 jaar geleden
Ik werd ook plat gebeld en heb een paar weken terug aan de telefoon aangegeven dat ik om die reden geen interesse had in de babybox. Daarna voor de tweede keer in het bel-me-niet register aangemeld.. Krijg ik net een mailtje dat ik vanwege Corona binnenkort een box thuis kan verwachten, wordt automatisch opgestuurd
5 jaar geleden
Reactie op Huismus
Ik werd ook plat gebeld en heb een paar weken terug aan de telefoon aangege ...
Ja is echt verschikkelijk ik had het ook die mensen hebben ook niks beters te doen ..
5 jaar geleden
Ik had de baby box van Pr茅natal en van Blokker in 1 van de2 zat zelfs 0,0% bier.. dat vond ik een beetje ver gezocht omdat er niet zo veel baby producten in zaten. Na de geboorte nog 2 pakket bij de supermarkten gekregen hier zat ter waarde van30 euro veel nuttigs en lekkers in :)
5 jaar geleden
Reactie op Diana-01
Bij welke supermarkten kun je een doos ophalen?
Bij Jumbo, plus en Jan Linders heb ik ze gehaald. Dit moest bij ons wel binnen 3 weken na de geboorte met een geboortekaartje en vooraf online aangemeld. Ik had een geplande keizersnede en smorgens niets te doen dus heb uit verveling vanalles aangevraagd en m'n moeder op laten halen :p
5 jaar geleden
Reactie op Laura3889
Bij Jumbo, plus en Jan Linders heb ik ze gehaald. Dit moest bij ons wel bin ...
Ik dacht dat de jumbo ermee was gestopt.