7 Reacties
5 jaar geleden
Met dat soort apps die losstaan op zichzelf zou ik wel een beetje oppassen. Goed alles doorlezen wat zij mogen doen als jij de app download. Vaak als ze goedkoper zijn, gebruiken ze meer gegevens van je. Omdat het anders niet winstgevend is..
Ik denk dat het laatste wat je wilt is dat random mensen zomaar mee kunnen kijken.. laat staan bij je baby!
5 jaar geleden
Gewoon nooit je baby alleen laten ook niet even snel de hond uit laten babyfoon met camera heb ik en heb een soort telefoontje erbij met eeb schermpje waar ik alles op kan zien zo kun je ook niet gehackt worden
5 jaar geleden
Pas op met deze apps. Ze zijn vaak niet goed beveiligd en kunnen daardoor gehackt worden waardoor vreemden met de camera mee kunnen kijken. Als je volledig safe wil zijn kun je beter een babyfoon aanschaffen die niet op de wifi gaat.
5 jaar geleden
Reactie op Margotblicquy
Gewoon nooit je baby alleen laten ook niet even snel de hond uit laten baby ...
Ok, maar een oprechte vraag van mijn kant. Ik ben een alleenstaande moeder die dit allemaal in haar eentje moet gaan uitvinden en regelen ☺️ Iemand tips? Als ik ‘s avonds om 23:00 uur nog even het laatste kleine rondje met de hond wil doen (ik woon vier hoog in een flat, dus in de tuin geen optie). Baby uit bed halen, aankleden en meenemen? Hoe doen andere mensen dit?
5 jaar geleden
Wij hebben ook een camera die via de wifi gaat en dus via de telefoon met een app kunt zien voor de 1e. Als mijn man weg was savonds en de honden nog een klein rondje moesten ging ik met de babyfoon op m'n telefoon aan gewoon even snel een klein rondje lopen. Nu was ze wel een heel makkelijk kindje wat ook nooit wakker werd ofzo. Die wij hebben is alleen nu niet meer te koop, maar er zijn er zijn heel veel andere nog te koop nu. En ik richt de camera ook alleen op het bedje, niet de commode ofzo, mocht die toch gehackt worden ofzo.