5 Reacties

3 jaar geleden

Alecto! Kun je met een opzetstukje aan de muur (of een kast) vastmaken.

3 jaar geleden

Wij hebben de luvion prestige touch 2 heel erg blij mee. Hij schiet voor kleine geluidjes niet meteen aan. Geeft de temp weer en je kannin zoomen. Wij hebben de camera op een plankje staan maar je kan deze zelfs bevestigen aan het plafond. Aangezien je de camera alle kanten op kan draaien. Het scherm is lekker groot dus je kan die kleine goed zien. Hij kan niet op wifi wat ik ook erg prettig vind. Wij zijn er echt heel erg blij mee

3 jaar geleden

Luvion essentieel, al 3 jaar in gebruik bij me zoontje van 3. En nu ook 1tje voor de 2de

3 jaar geleden

Wij hebben de Luvion essential, hangt nu boven de co sleeper en is zo te verplaatsen naar z’n ledikantje wanneer hij daarin gaat slapen 😊

3 jaar geleden

Even hier mn vraag poorten aangezien we in deze groep een hoop moeders met ervaring hebben ondertussen ;) Eind januari verwachten we ons 2e kindje. Mn zoontje is dan 1 jaar en 1 maand en momenteel heb ik een luvion icon delux (babyfoon met camera en groot scherm). Ik kan nu kiezen, OF een extra camera erbij kopen OF een nieuwe babyfoon met 2 camera's. Ik denk nu aan de alecto dvm 200 201. (Dan zou ik mn huidige babyfoon als extra mee neem foon gaan gebruiken) Deze kan je met split screen kijken alleen is er dan geen geluid (geloof ik). Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil sowieso voor allebei de kindjes een camera.