44 Reacties

5 jaar geleden

Begin in ieder geval niet aan de alecto divm-550 of divm-850. Gehad en echt bagger 🙈

5 jaar geleden

wij hebben m alecto. Na 4 jr nog steeds perfect en een losse camera (foscam) op zn kamer. zoonlief is nu 4 jr. bij de baby doen we hetzelfde :)

5 jaar geleden

Ik ga de luvion touch 2 kopen over de connect heb ik meerdere keren van bekende gehoord dat vaak het bereik wegvalt. En ik hebbhet sowieso niet op babyfoons die je via wifi etc kan connecten als ik mee kan kijken kunnen andere mensen dat ook .

5 jaar geleden

Deze hebben wij. Al bij de eerste gebruikt nu hangt hij in de nieuwe babykamer. Vind hem fijn. Zit geen koppeling op via de telefoon gewoon een simpel ding maar wel met camera

5 jaar geleden

Ik heb de alecto babyfoon en hoop dat ie goed is heb er wel goede revieuws over gelezen. Ben benieuwd

5 jaar geleden

Reactie op Madolyn

Ik ga de luvion touch 2 kopen over de connect heb ik meerdere keren van bek ...
Dit vind ik zelf ook een hele enge gedachte ! Ik wil absoluut geen wifi

5 jaar geleden

Wij hebben bewust gekozen voor een alecto zonder camera. Het bereik is goed en heb al vaker om mij heen gehoord dat een babyfoon met camera werd gehackt. Ik heb zelf een keer een presentatie gevolgd van een ethisch hacker en het is echt kinderlijk eenvoudig om te hacken. Ik vind dat een enge gedachte dat iemand mee kan kijken in de babykamer en de bediening overneemt.

5 jaar geleden

Gebruik deze nu al 3 jaar voor ons zoontje. Zeer te vrede, toen was die 175,-

5 jaar geleden

Reactie op Maxxii3

Gebruik deze nu al 3 jaar voor ons zoontje. Zeer te vrede, toen was die 175 ...
Wij hebben deze ook en doet het meer dan prima nooit problemen met bereik.

5 jaar geleden

Ik heb een alecto en een philips avent. De philips vind ik zelf prettiger omdat deze nonstop aan staat. De alecto die ik heb gaat alleen aan als er geluid is (en gaat pas vrij laat aan vind ik). Ook bij de alecto die ik heb is het probleem dat het deel voor de ouders niet goed oplaadt omdat hij niet voldoende op de basis drukt. Daarom gebruik ik eigenlijk alleen de philips en is de alecto alleen als back up. Beide zijn wat oudere modellen zonder camera (ik wil niet dat mijn dochters nonstop bekeken kunnen worden).

5 jaar geleden

Reactie op Janneke86

Deze hebben wij. Al bij de eerste gebruikt nu hangt hij in de nieuwe babyka ...
Deze hebben wij ook! Geen idee of het wat is. Maar mijn vriend had liever ene met camera terwijl mijn voorkeur uitging naar lekker ouderwets enkel geluid. Als dit niks is hebben we nog een “ouderwetse” met enkel geluid

5 jaar geleden

Reactie op Janneke86

Deze hebben wij. Al bij de eerste gebruikt nu hangt hij in de nieuwe babyka ...
Deze hebben wij ook klaar liggen voor de kleine. Hadden nog cadeau bonnen liggen van bol dus voor een leuk prijsje gekocht.

5 jaar geleden

En deze hebben we voor de grotere broer destijds gekocht en nog in gebruik. Is al dik 2 jaar oud en werkt echt heel makkelijk. Wel hebben we hem s’nachts uit staan als wij ook gaan slapen. Liggen op dezelfde verdieping dus horen hem wel.

5 jaar geleden

Waar ik bij de tweede op let, is het licht dat het ouderstation schijnt in de slaapkamer:)

5 jaar geleden

Ik heb de Alecto DVM-200 babyfoon gekocht

5 jaar geleden

Deze hebben wij ook! Geen idee of het wat is. Maar mijn vriend had liever e ...
Ja deze kan je ook op een stand zetten dat je alleen beeld ziet als de baby geluid maakt! Dan focus je minder op de babyphone als de baby slaapt! Vond ik ideaal

5 jaar geleden

Wij hebben de ELRO Babyfoon (gekocht via Amazon, maar je hebt hem ook via bol.com bijv). We wilde eerst voor de Luvion gaan aangezien hier ook een app voor was, maar deze was erg prijzig en je kan hier geen extra camera op zetten voor een eventuele 2e kind. We hebben de babyfoon al getest en zijn er superblij mee! Superscherp beeld & het bereik in onze 'bunker' is super!

5 jaar geleden

Reactie op Little Kim

Ik heb de Alecto DVM-200 babyfoon gekocht
Deze hebben wij ook. Mede omdat mijn man bij deze leverancier werkt 😅

5 jaar geleden

Wij hebben een alecto zonder camera, het hackgevaar vond ik onprettig en ik merkte dat ik steeds naar camerabeelden ging kijken en daar werd ik niet relaxter van! Deze babyfoon heeft een aantal functies zoals dat je ziet welke temperatuur het op de kamer is. Wij zijn er erg tevreden over!

5 jaar geleden

Wij hebben deze