15 Reacties

5 jaar geleden

Ik koop bewust geen kleertjes met knoopjes op de rug of met bijvoorbeeld capuchon. Lijkt me niet lekker zitten voor zo een mini pasgeboren baby. Ook boxpakjes.haal ik niet, vindt het zo vervelend met verschonen en de beentjes zo heen en weer. Maar dit is mijn mening, zat ouders die er wel voor kiezen. Ik heb veel rompers, shirtjes, broekjes, leggingbroekjes, kleertjes die warm zijn en lekker zitten voor zo een kleine ukkepuk.

5 jaar geleden

Ik vind het ook lastiger aankleden met knoopjes op de rug, zeker als ze zo klein zijn. Andere tips zijn pakjes die niet onder open kunnen, of te wel moet je bij (iedere keer) verschonen hele pakje uittrekken. Dat wil je niet bij zo een kleintje. En met op mouwen/polsen dat ze stretchbaar zijn. Je hebt er kleding tussenzitten dat heel erg knelt daar (net als bij de nek en dan hoofdje moeilijk past). Dat ga je echt geen 2e keer aantrekken, hoe leuk kledingstuk ook is.

5 jaar geleden

Ik vond het helemaal niks knoopjes achter. Ons zoontje was ook geen fan van aankleden plus een spuger dus die wilde je zo snel mogelijk zonder teveel gedoe aankleden. Zou het zelf afraden en geen idee waarom zoiets überhaupt gemaakt wordt.

5 jaar geleden

Knoopjes op de rug zou ik afraden. Mijn meiden en zoontje hebben heel veel boxpakjes gedragen. Zat toch het lekkerste in de maxi cosi, wandelwagen, box en in bed. Bij die hele kleintjes kruipen die shirtjes snel omhoog en dat ligt niet lekker en is koud op het ruggetje. Er zit wel verschil in boxpakjes. Zoveel mogelijk knoopjes vanaf de beentjes zijn prettig met aankleden en verschonen. Knoopjes op de rug is zeer onhandig met aantrekken, spuugt dan de voeding weer uit. En voelt denk ik niet prettig bij het liggen. Vreemd dat ze die nog wel maken.

5 jaar geleden

De reden waarom is om de kleren te showen. Mode is nooit praktisch (ook bij volwassenen zo) nu ik denk als dit drukknopjes zijn dat het nog moet gaan maar echt knopen zou ik ook niet aandoen omdat ze nog bijna heel de dag liggen en het niet praktisch lijkt

5 jaar geleden

Het ligt voor een baby totaal niet lekker de hele dag op die knoopjes (mijn eerste dochtertje had er zelfs al last van als er teveel rimpeltjes in de kleding zaten) . Ik zou ze dus niet kopen. Ook super onhandig bij het aankleden. Waarom merken dit blijven maken is mij ook een raadsel. Net als capuchons bij maatje 50-68... denk dat de ontwerpers zelf geen baby hebben ofzo.

5 jaar geleden

Je vraagt je af of die ontwerpers ooit al eens een kleine baby hebben moeten aan en uitkleden hè, om dan nog van die ongemakkelijke kappen te zwijgen. Wie vindt dat uit 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Frutseltje

Je vraagt je af of die ontwerpers ooit al eens een kleine baby hebben moete ...
Haha echt he.. ik snap hem ook niet. Nu zie ik het met buitenlandse merken meer dan hier in Nederland. Maar dan vind je wat moois, en dan heeft elk truitje knoopjes op de rug. Heel bijzonder. Ik haak ook af na jullie adviezen😂

5 jaar geleden

Het ligt voor een baby totaal niet lekker de hele dag op die knoopjes (mijn ...
Geloof ik meteen. Eigenlijk zonde van de mooie pakjes.. maar goed we vinden wel iets anders moois en praktisch

5 jaar geleden

Het lijkt mij voor een kleintje ook niet fijn. Liggen er de hele dag op. Hetzelfde geldt voor capuchons

5 jaar geleden

Geloof ik meteen. Eigenlijk zonde van de mooie pakjes.. maar goed we vinden ...
Inderdaad zonde, maar comfort en praktisch gaat bij mij boven mooi (al zijn er nog genoeg andere mooie pakjes te vinden die die onzin niet hebben). Verder is het even uitvogelen wat je zelf makkelijk vindt. De een zweert bijvoorbeeld bij overslagrompertjes, terwijl ik het echt ondingen vond. Geldt ook voor boxpakjes en pyamapakjes uit 1 geheel. Die vond ik pas prettig toen mijn dochtertje sterk genoeg was om haar hoofdje zelf op te tillen (vanaf maat 62/68 ofzo). Meeste setjes bestonden bij mij uit een sweatbroekje met ren losse band boven en longsleeve (dochtertje is wel midden in de zomer in een hittegolf geboren, dus ben benieuwd of ik daar qua winterkleding anders over denk).

5 jaar geleden

Draai 't gewoon om. 🤣🤣

5 jaar geleden

Inderdaad zonde, maar comfort en praktisch gaat bij mij boven mooi (al zijn ...
Yes, hier fan van overslagrompertjes, vooral bij pasgeborenen. Dan moet je dat rompertje niet over het hoofd krijgen :) Hebben ze die kleren met knoopjes ook in grotere maten? Want van zodra ze wat groter zijn, hadden de baby en ik daar praktisch minder last van.

5 jaar geleden

Draai 't gewoon om. 🤣🤣
Hahaha ik heb even de twijfel gehad bij sommige pakjes. Maar dan zit er wel een heel gek kraagje in dr nek😂

5 jaar geleden

Reactie op Lisett91

Het lijkt mij voor een kleintje ook niet fijn. Liggen er de hele dag op. He ...
Ik vind capuchons persoonlijk ook niet echt mooi..