21 Reacties

4 jaar geleden

wij hebben een kijkdoos gemaakt. leuk om evt af te geven daar!

4 jaar geleden

Ik had 2 rompertjes gekocht en er met textiel verf roze en blauwe hartjes op gemaakt, en overgroot opa en overgroot oma op gezet, ze vonden het super leuk! Misschien zoiets?

4 jaar geleden

https://www.madebyreez.nl/a-55174548-,6227440,/giftbox-opa-oma/houten-giftbox-labeldoekje-grijs-hoera-jullie-worden-opa-en-oma/#description Wij gaan dit bestellen waarschijnlijk..

4 jaar geleden

Reactie op Moontje93

https://www.madebyreez.nl/a-55174548-,6227440,/giftbox-opa-oma/houten-giftb ...
En willen dan daaronder de echo leggen..

4 jaar geleden

Ik lees mee! Ik wacht nog even met vertellen maar ik kijk er wel al naar uit ze het te laten weten 😄

4 jaar geleden

Ik ga op raamvisite met als cadeau een fles wijn met de echo op. 😊

4 jaar geleden

Een fotopostkaart met echo op en zeggen dat je in verwachting bent ...

4 jaar geleden

Wij gaan ze een fotolijstje sturen (het liefst geven, desnoods aan de deur en dan op afstand staan) met het tekstje: Je kunt mij nog niet horen Je kunt mij nog niet zien Maar als ik ben geboren Mag ik dan in dit lijstje misschien? De kamer van al onze opa’s en oma’s staan namelijk vol met familiefoto’s haha

4 jaar geleden

Ik heb dit gegeven 😍

4 jaar geleden

Reactie op Puzzeltje

Ik ga op raamvisite met als cadeau een fles wijn met de echo op. 😊
Zo ga ik het zaterdag mijn ouders en grootouders vertellen! Sinds de lockdown proeven wij onder familie elke zaterdag een flesje wijn, met videocall. Heb al een paar weken goed comedie moeten spelen. Vrijdag heb ik eerste echo, en als die goed is gaan we een eigen etiketje ontwerpen om het aan te kondigen

4 jaar geleden

Ik heb deze die ik het weekend ga geven!

4 jaar geleden

Aah wat leuk! Mijn opa en oma leven ook nog, ik wil ze een set geven met bolletjes wol en breipatronen voor babykleertjes. Ik hoop dat die hint duidelijk genoeg is 😋 Mijn oma breide vroeger heel veel voor ons en ik denk dat ze het ook erg leuk zal vinden om voor onze kleine iets te breien. En dat vind ik dan weer leuk, dat mijn kleintje iets zelfgemaakts van mijn oma aan kan 💖

4 jaar geleden

Reactie op Frutseltje

Zo ga ik het zaterdag mijn ouders en grootouders vertellen! Sinds de lockdo ...
Onze flessen staan klaar😊 zowel voor ouders als grootouders. 😍

4 jaar geleden

Ik denk dat wij voor een rompertje gaan met de tekst ‘wil jij mijn overgroot oma zijn?’ (Wij hebben beide alleen nog oma’s). En voor mn schoonmoeder doe ik ook zo een rompertje, maar dan met oma. Mijn eigen moeder heb ik t via een kaart verteld, omdat ik niet kon wachten..

4 jaar geleden

Ik heb gebaksbordjes gemaakt met daarop Gefeliciteerd oma, je wordt overgrootmoeder en Gefeliciteerd opa, je wordt overgrootmoeder. 2 juni heb ik de termijnecho en ben dan waarschijnlijk 10+3 volgens mijn berekening. Opa is 13 juni jarig, dus wil ze dan een taartje brengen op dat bordje. Hopelijk is het dan mooi weer, zodat we ook in de tuin kunnen zien dat ze het gebakje eten...

4 jaar geleden

Reactie op Ploepsieniesje

Ik heb gebaksbordjes gemaakt met daarop Gefeliciteerd oma, je wordt overgro ...
Zo dus

4 jaar geleden

Reactie op Ploepsieniesje

Zo dus
Wat leuk! Heb je dat zelf beschreven?

4 jaar geleden

Wij hebben al een aantal weken cadeautjes voor de families in huis. Maar nu komt de vraag: hoe geven we het in tijden van Corona? Ik wil niet het risico lopen dat ze je om de hals vliegen van blijdschap (is met mijn ouders wel gebeurd ..), maar onpersoonlijk als in opsturen vind ik ook niet leuk.. hebben jullie nog suggesties?

4 jaar geleden

Reactie op Zwangermiepje

Wij hebben al een aantal weken cadeautjes voor de families in huis. Maar nu ...
Het voor de deur leggen, terug stappen en dat zij het dan pakken en uitpakken? Zo zien jullie elkaar toch, maar is er ook afstand?

één jaar geleden

Reactie op mmo

Ik heb dit gegeven 😍
Heb je dit zo gekocht of zelf gemaakt?