14 Reacties

5 jaar geleden

Standaard is volgens mij duurder dan het bad, maar ff googelen en dan vind je een bijbehorende standaard

5 jaar geleden

Reactie op Ploepsieniesje

Standaard is volgens mij duurder dan het bad, maar ff googelen en dan vind ...
Ik heb het over het XL badje

5 jaar geleden

Volgens mij bestaat dat nog niet helaas tijdje terug ook naar gekeken

5 jaar geleden

Er past onder de XL geen standaard. Ik had de vraag via de site ook gesteld. Er is maar 1 standaard en de XL wordt te zwaar.

5 jaar geleden

Er past onder de XL geen standaard. Ik had de vraag via de site ook gestel ...
Maar ook niks van een ander merk?

5 jaar geleden

Heeft iemand ervaring met de stokke bad? Wij hebben deze gekocht maar ik twijfel heel erg, misschien dat ik voor een ander soort badje wil gaan

5 jaar geleden

Reactie op Lynchie11

Heeft iemand ervaring met de stokke bad? Wij hebben deze gekocht maar ik tw ...
Lijkt mij persoonlijk niet heel handig dit bad als je er geen standaard onder kunt zetten. Dan moet je dus met je zere buik en billen de hele tijd gebukt staan om je kindje vast te houden in bad en daarna weer overeind zien te komen. Ik lees ook dat je er geen olie in mag gebruiken, terwijl je je kindje in het begin juist met badolie in bad doet om het huidje te beschermen.

5 jaar geleden

Reactie op Tey

Maar ook niks van een ander merk?
🤭 Goede vraag, weet ik niet. Dat zeiden ze er bij de Stokke-klantenservice niet bij 😂

5 jaar geleden

Lijkt mij persoonlijk niet heel handig dit bad als je er geen standaard ond ...
De normale maat heeft een bijpassende standaard, de XL niet.

5 jaar geleden

De normale maat heeft een bijpassende standaard, de XL niet.
Dan blijft nog steeds dat ze vermelden dat er geen olie gebruikt mag worden in het bad, terwijl dit wel nodig is om het tere babyhuidje te beschermen.

5 jaar geleden

Dan blijft nog steeds dat ze vermelden dat er geen olie gebruikt mag worden ...
Ik heb geen olie gebruikt bij de vorige en dat ging toch echt prima nooit ergens last van gehad. Wij gebruikten een wasgel en schuim van Zwitsal daarna Naïf (nog steeds) en na het badje een bodylotion

5 jaar geleden

Reactie op Jane86

Ik heb geen olie gebruikt bij de vorige en dat ging toch echt prima nooit e ...
Daarom geef ik ook als reactie dat ik persoonlijk niet voor dit badje zou kiezen om de genoemde 2 redenen. Als een ander daar wel voor wil kiezen, is dat zijn/haar goed recht. Als ik mijn dochter zonder olie in bad stopte, had ze binnen een paar minuten een uitgedroogde huid. Met badolie geen problemen. Daarnaast kan zij maar weinig verzorgingsproducten verdragen op haar huid ivm parfum en alcohol e.d. wat er vaak in zit. Dat droogt haar huid te veel uit of geeft een allergische reactie (maar goed dat gaat te ver off topic). Daarom zou mijn advies zijn voor een badje te kiezen waarin je wel olie kunt gebruiken, just to make sure.

5 jaar geleden

De xl heeft geen standaard. Wij zijn hem ook pas gaan gebruiken toen onze dochter ongeveer 1 was en zette hem dan in het grote bad. Scheelt een hoop water.