9 Reacties
2 jaar geleden
Gebruik ik al sinds die klein is en heeft nog geen enkele litteken over gehouden
2 jaar geleden
Ons nichtje is een half jaar terug met haar hoofd op een houten blok gevallen. Een forse snee boven haar neus, tussen de ogen. Moest door de plast isch chirurg gehecht worden onder algehele narcose. Zij kregen een siliconen zalf en een meer uv bescherming. Je ziet er nu bijna niets meer van. Onze zoon is vorige week van de trap gevallen en een gat in z'n voorhoofd. Deze is geplakt. Wij hebben die zalf ook aangeschaft.
2 jaar geleden
Reactie op Chayenneeexx
Iemand bekend met litteken crème van biodermal?
Ja, voor mijzelf na een operatie gebruikt. Het heeft het mooi soepel gehouden. Sommige littekens kunnen wat stug voelen, dat heb ik niet. Ook de roodheid is minder geworden.
Overigens wel een andere tip: smeer littekenweefsel extra in met hoge sfp zonnebrand. Littekens zijn gevoeliger voor verbranden door de zon
2 jaar geleden
Kreeg laatst een tip dat kokosolie ook goed kan. Schijnt ontsmettend te zijn en houdt de huid soepel. Gebruik het bij mijn derde nu als tepelcreme, werkt super daarvoor iig.
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Mooi verhaal voor later 😊
Zo is mijn moeder vroeger op een ijzeren hekje gevallen, heeft daardoor een klein v-tje onder haar oog. Hoort bij haar, zou haar mede daardoor uit 1000en herkennen ❤️ Zo ga ik ook maar denken over Lauren haar knietje na de brandplek 😊🙈