90 Reacties
5 jaar geleden
Heb je soms nog extra matrassen? Dat je er iets op kunt leggen, ipv eronder. Zou zonde zijn van je bed!
5 jaar geleden
Wij hebben idd bierkratjes eronder gezet. Die kan je ook nog kantelen indien nodig voor de juiste hoogte 😉. Bij ons staan er in totaal 8 kratten onder. Makkelijk en niet te vergeten heel stevig.
5 jaar geleden
Reactie op wvda
Ik moest mijn bed met 6 cm verhogen. Bij ons werd het lastig met klossen iv ...
Welk matras is dit? Ik moet namijk ook maar 10 cm omhoog 🙃
5 jaar geleden
Bij mijn gesprek is verteld dat het bed alleen zo hoog moest staan voor het verschonen.
Aangezien mijn man dit zelf gaat doen vanwege een heel dik en zwaar matras hoeven wij geen klossen onder het bed.
En wondcontrole kunnen ze ook bij gaan zitten.
En ik krijg een geplande keizersnee, en de vorige keer bij mijn keizersnee kon ik daardoor mijn bed al niet meer in komen.
Wij hebben dus geen klossen onder het bed.
5 jaar geleden
Wij hebben net een nieuwe vloer gelegd op de bovenverdieping. Het bed ik 65 cm hoog en kraamzorg heeft met de intake niet eens gekeken en die vond het wel prima zo. Mijn vriend blij want die was al bang voor allerlei beschadigingen op de nieuwe vloer door bierkratten/klossen/houten balken. Ook wij hebben een boxspring met een hoofdbord waarbij klossen lastig is. Mocht het ineens toch omhoog moeten, dan pak ik wel een matras van het logeerbed :)
5 jaar geleden
Wij hebben bierkratten maar kreeg ook de tip om gewoon een matras erop te leggen of een luchtbed tijdens het medische momentje. Daar is t in principe voor nodig(als je een ‘gewone’ hoogte bed hebt) maar net niet hoog genoeg voor de kraamzorg. Hoor veel dat ze zeggen van ach t is maar voor 5-10 min. Ons bed is 55 cm. Dus ik zie t dan wel!
5 jaar geleden
Wij hebben een super zwaar bed van 180/200cm en is 70 cm hoog. Wij gaan er niets onder plaatsen, veelste zwaar en zonde voor maar een paar dagen. Mijn man zal zelf het bed verschonen als kraamzorg moeilijk doet. Ik vind het hoog genoeg!
5 jaar geleden
Reactie op mama'sPrinsje
Wij hebben een super zwaar bed van 180/200cm en is 70 cm hoog. Wij gaan er ...
70cm is hoog genoeg bij onze kraamzorg. Die gaf aan 70 tot 90 cm. Dus ik zei: die van ons is precies 70cm en dat was goed
5 jaar geleden
Ik wil graag een hoog-laag bed in de woonkamer. Wij wonen in een dijk woning met vier verdiepingen en traplopen gaat steeds wat minder goed. Wil in de woonkamer bevallen en daar de kraamweek ook slapen. Ik ga dus ons eigen bed niet verhogen.
5 jaar geleden
Met klossen is het ons gelukt om het tot 80cm te krijgen, moet nu wel met een krukje het bed in en uit maar het staat stukken makkelijker op. Eerst was het nauwelijks 40 cm hoog, dat werd wel wat lastig op het laatst