45 Reacties

4 jaar geleden

Wij gaven een rituals pakketje en het geboortekaartje!

4 jaar geleden

Wij bloemen en bol.com cadeaukaart met 15 euro
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Helaas weinig spannends vanwege de gesloten winkels nu...een doosje chocola en een kaart met lieve woorden. Het gaat om t gebaar..

4 jaar geleden

wij hadden een merci en vvv bon erbij gedaan

4 jaar geleden

Reactie op musje

Wij bloemen en bol.com cadeaukaart met 15 euro
Wij ook!

4 jaar geleden

Wij een bosje bloemen en een bedrukt rompertje. Ze is namelijk zelf zwanger. Dit rompertje was een echte hit!

4 jaar geleden

Wij hebben haar een Dopper en een kaart met lieve woorden en een fotootje van onze kleine gegeven. Ze vertelde namelijk dat ze er altijd 1 had maar die ergens is kwijt geraakt. 😊

4 jaar geleden

Wij hebben happy socks gegeven, ze had elke dag vrolijke sokken aan 😋 en wat lekkers. Ze was er erg blij mee

4 jaar geleden

Ik heb dit tasje laten maken en rituals producten er in gedaan.

4 jaar geleden

Wij hebben onze fijne kraamhulp een Rituals pakket gegeven en het geboortekaartje!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Wij hebben subtiel gevraagd naar haar guilty pleassures en dat was fruit. Dus we hebben een fruitmand voor haar gehaald

4 jaar geleden

Wij hebben een rituals pakket gegeven en vandaag afgesloten met een grote tafel vol met sushi 😊

4 jaar geleden

Een kerststukje en flesje wijn, plus kaart.

4 jaar geleden

Niet heel spannend ivm nog niet naar de winkel kunnen gaan dus ben de cadeau la thuis ingedoken. Een goede handcreme ipv het vele handen wassen, fijne douche gel met puff, verschillende thee wat ze hier heeft gedronken en nog iets persoonlijks waar ik gedurende de week achter kwam. Het is hun werk maar iets kleins zal altijd gewaardeerd worden!

4 jaar geleden

Ik heb mijn vriend op pad gestuurd en gezegd dat hij maar iets moest halen voor haar , Hij kwam thuis met een xxl merci doos en een cadeaukaart van Zalando, De kraamhulp was er helemaal stil van geworden. Ze had namelijk nog nooit iets gekregen van andere gezinnen 😢 en ze werkte er al 3 jaar.

4 jaar geleden

Wij ook xxl Merci. Weinig keus nu met de lockdown

4 jaar geleden

Ik heb een grote bos bloemen met een uithlgebreide bedankkaart gegeven. Ze was er heel blij mee.

4 jaar geleden

Wij hebben een klein 'kerstpakketje' (na ons heeft ze vakantie) gemaakt met thee, chocola, fudge, roze koeken (we hebben een meisje gekregen), cadeaubon, foto's, het geboortekaartje en een kaartje geschreven vanuit ons meisje. Ze was blij verrast ❤️

4 jaar geleden

Een grote bos bloemen en een zakje bonbons van de bakker! En heel veel liefde en blijvend contact! Wij hadden dezelfde kraamhulp als 5 jaar geleden! De topper!

4 jaar geleden

Wij hadden een klein pakketje gemaakt met de oploskoffie die ze altijd dronk, flesje wijn, zelfgemaakt koekje met de naam van de kleine erop en nog iets (maar ik weet bij God niet meer wat). Daarbij een kaartje waarbij de voorkant een foto met de kleine was en tekst vanuit kleintje geschreven. Vooral doen waar je je goed bij voelt😉. Ze verwachten er niks voor, want ja het is nou eenmaal hun werk. Ik dacht vooraf dat ik gewoon wat merci zou doen als ik een vaste zou hebben gehad, maar we waren zo dankbaar met haar dat het toch wel meer werd dan dat 🙈