40 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben een hemel via ali express klinkt inderdaad heel gek maar was van super mooie kwaliteit. Staan ook veel voorbeelden van op insta enzo
5 jaar geleden
Ik heb er 2 jaar geleden een gekocht voor mijn dochtertje bij de xenos. Die waren heel goedkoop en mooie kwaliteit Weet niet of ze die nog hebben. Daarbij de piekstok van mamaloes besteld omdat ik hem anders niet kan ophangen en het bedje nog wel eens verplaatst wordt.
5 jaar geleden
Is het nodig om een hemeltje of klamboe te hebben? Ik wilde het eigenlijk niet bij onze zoon op zijn kamertje.
5 jaar geleden
Is het nodig om een hemeltje of klamboe te hebben? Ik wilde het eigenlijk n ...
Het is een toevoeging, geen noodzaak.
5 jaar geleden
Wij hebben deze gekocht:
Bekijk Jollein Vintage Klamboe - 245cm - Soft Grey op: https://www.bol.com/nl/p/jollein-vintage-klamboe-245cm-soft-grey/9200000097128137?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

5 jaar geleden
Hoi! Een klamboe of hemeltje kan de slaapruimte van je kindje rustiger maken (afschermen). Sommige kinderen vinden dit fijn omdat ze dan minder prikkels hebben die af kunnen leiden. Het geeft een extra geborgen gevoel.
Daarnaast kanhet handig zijn om muggen weg te houden en de omgeving nog wat donkerder te maken. Dat is natuurlijk wel afhankelijk van de stof en type klamboe die je kiest.
Als je het kamertje op een andere manier mugvrij kan houden en donker maken is een hemeltje echt niet nodig. Ik denk dat veel mensen het ook vooral decoratief vinden en het meer aanschaffen voor het oog dat voor het nut 😉
5 jaar geleden
Reactie op Bijtje18-12
Hoi! Een klamboe of hemeltje kan de slaapruimte van je kindje rustiger make ...
Dankjewel! Wij krijgen maandag as nieuwe ramen inclusief horren en geintegreerde rolluiken. Dat lijkt me voor nu eventjes genoeg 😁
5 jaar geleden
Zeker niet nodig. Sommige kraamverzorgers raden het zelfs af omdat het een goede luchttoevoer kan tegen gaan. Het hangt een beetje af van de kamer en van je eigen smaak. Er zitten voor- en nadelen aan.
Ik heb er wel voor gekozen omdat onze dochter bij ons op de slaapkamer slaapt en wij altijd met het raam open slapen. Dan kan er nog wel wat tocht bij het bedje komen. Het hemeltje houdt dat een beetje tegen.
5 jaar geleden
Ik had het bij de oudste 2 wel, mijn sluier van mijn trouwen vermaakt 🤩.
Vond het echt super en er is ook nooit moeilijk over gedaan. Zodra ze gaan grijpen moet je het weg doen.
Ik had het als hemeltje overigens.
Alleen ik kan hem niet meer vinden en ook de standaard niet 😭, dus of deze het krijgt weet ik nog niet, zou wel leuk zijn.
5 jaar geleden
Ik had het bij de oudste 2 wel, mijn sluier van mijn trouwen vermaakt 🤩.
...
Overigens voor de show, werd niet gebruikt, hing aan het hoofdeinde.