7 Reacties
3 jaar geleden
Oh wat heftig...! Ik wens jou en je zoontje alle kracht toe om samen een mooie "nieuw" leven op te starten en hoop voor jullie dat dat snel mag beginnen. Sterkte, succes en veel liefde toegewenst 🍀
3 jaar geleden
Wat een rot situatie! Maar je komt hier zeker boven op, Jou zoontje staat voorop en daarom kan je alles aan! Verdiep je even in alle toeslagen die je gaat krijgen, kindgebonden budget, kinderbijslag, zorgverzekering krijg je behoorlijk wat terug als je alleenstaand bent of minder verdiend. Eventueel huurtoeslag, opvang krijg je ook een heel groot gedeelte vergoed als je werkt. Ik weet dat je hoofd hier misschien nu niet naar staat maar uiteindelijk natuurlijk wel belangrijk je feiten even te checken. Ik heb niets te klagen financieel als alleenstaand mama. En buiten die dingetjes is het belangrijk familie te hebben waar je op kan rekenen , zo te horen heb je dat dus het komt zeker goed met jullie 2tjes. Sterkte X
3 jaar geleden
Jeetje… wat super mega heftig en kut voor je.. ik hoop dat je alles gauw kan regelen en achter de rug hebt…. Focus op je kleine man! 💪🏼
3 jaar geleden
Ik maak maar geen woorden vuil aan wat je ex je heeft aangedaan. Dat moet loodzwaar zijn voor je. Wil je alleen zeggen dat ik het ontzettend knap vind dat je jezelf nu al bij elkaar aan het rapen bent en je vol richt op een fijne toekomst met je zoontje. Het gaat je beslist lukken als alleenstaande moeder!❤️
En zorg ook goed voor jezelf hè! Geef voldoende uiting aan je emoties (praat met vriendinnen of online, ergens!). Het is een valkuil om door te gaan, maar aan jezelf voorbij te gaan.
3 jaar geleden
Jeetje meid wat een kutsituatie en walgelijkheid van je ex.
Ik begrijp heel goed dat je fulltime voor je kindje wil zorgen, toch adviseer ik om even alles te laten bezinken en niet in emotie iets te bepalen, hoe lastig ook. Het blijft wel zijn kindje.
Gun jezelf de tijd om dit te verwerken, ben lief voor jezelf en vraag om hulp, je komt hier sterker uit als je maar wel naar jezelf blijft luisteren.
Sterkte!