Het allermoeilijkste ooit om te vertellen
Blijkbaar heeft mijn ondertussen ex-vriend al meer dan een jaar een affaire - zie het als dubbelleven, en heeft 2 maanden geleden (net voor onze eerste gezinsvakantie) de eerste keer seks gehad met dat meisje.
Ik was wel altijd wantrouwig in onze relatie, maar nooit gedacht dat dit erachter zou zitten.
We woonden samen in een huis met onze baby. Ik slaap nu enkele nachten bij mijn familie, ik wil mijn zoontje ook niet van hot naar her meeslepen maar ik kan het ook niet aan om nu in het huis te blijven.
Dit gaat zoveel kracht van mij vragen maar voor mijn zoontje ga ik superkrachten bovenhalen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had..
Het allermoeilijkste gaat zijn om een mooie regeling te treffen met mijn ex voor onze baby. Ik zou het liefst van al full-time voor hem zorgen maar ik weet dat de papa de papa blijft..
Godverdekke dit gaat moeilijk zijn. Nooit gedacht dat ik alleenstaande mama zou zijn, zeker niet van een zoontje van nog geen jaar..
Hopelijk vind ik snel een plaatsje om opnieuw te beginnen.
Dit is zeker niet voor aandacht dat ik het post, wel voor misschien vrouwen in dezelfde situatie, en ook gewoon om mijn hart te luchten..