21 Reacties

6 jaar geleden

Ik had bij mijn 3 dochters behaarde buik, nu weer maar ik weet het geslacht nog niet.

6 jaar geleden

Ik heb ook echt een behaarde buik

6 jaar geleden

Heb ik ook, en vanmorgen te horen gekregen dat we een jongetje verwachten 🥰

6 jaar geleden

Ik had het bij mijn dochtertje juist de vorige zwangerschap. Nu niet op m'n buik maar juist m'n bovenbenen🤔🤦‍♀️

6 jaar geleden

Eerste keer jongen had ik een behaarde buik. Nu een meisje en weer een behaarde buik. Maakt dus niets uit denk ik...

6 jaar geleden

Ik geloof er niet echt in dat het met het geslacht te maken heeft. Bij elk zwangerschap kan het lichaam weer anders reageren op hormonen. Ik schaam me wel voor de volgende echo! De gynaecoloog is ook een man 😭 Konden jullie je erover heen zetten of bleef het ongemakkelijk?

6 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Ik geloof er niet echt in dat het met het geslacht te maken heeft. Bij elk ...
Ik dacht ook dat het ongemakkelijk zou zijn, maar had daar op het moment helemaal geen probleem mee was een man met veel jaren ervaring die zelfs mijn moeder nog behandeld heeft dus voelde me bij hem zelfs meer op mn gemak uiteindelijk

6 jaar geleden

Met mijn dochter een behaarde buik gehad en nu zwanger van een jongen en ook behaard. Niet waar dus 😁

6 jaar geleden

Bij mijn dochter had ik daar ook last van, nu nergens last van. Geslacht weten we nog niet.

6 jaar geleden

Heb geen behaarde buik en krijg een zoontje💙 is onzin hoor! Geloof niets van alle praatjes.

6 jaar geleden

Wat fijn zeg blijkbaar is een behaarde buik normaal. Schaamde me kapot maar zo fijn om te lezen dat dit dus compleet normaal is 😁.

6 jaar geleden

Ik heb het gevoel dat mijn haar overal extreem aan het groeien is!!!

6 jaar geleden

Ik heb ook een behaarde buik en wij krijgen een zoontje!

6 jaar geleden

Ik heb geen behaarde buik en krijg toch echt een zoon.

6 jaar geleden

Reactie op Noomsi

Ik ook. Als ik naar mijn huidige beharing kijk dan verwacht ik een drieling aan jongetjes. 😂😳

6 jaar geleden

Ik heb een behaarde buik en krijg een jongen ❤❤

6 jaar geleden

Reactie op Lvdb1994

Heb ik ook, en vanmorgen te horen gekregen dat we een jongetje verwachten � ...
Gefeliciteerd !!

6 jaar geleden

Reactie op Noomsi

Dit gevoel heb ik dus ook😭

6 jaar geleden

Reactie op hmz

Dit gevoel heb ik dus ook😭
Net terug van de gynaecoloog. Ze zei dat dat normaal is. Hormonen doen nu eenmaal veel met je lichaam.

6 jaar geleden

Heb hier ook last van net een geslachts echo gedaan! Alleen nog wachten wat het word we doen een gender reveal,ben benieuwd wat mensen denken!