9 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook nog altijd bekkenpijn. De ene dag gaat het beter dan de andere.
Helaas geen oplossing voor je. Wat mij wel helpt, is een speciaal kussentje voor tussen mijn knieën bij het slapen. Mijn klachten worden erger als ik er een nacht niet mee slaap, bijv. als we een weekendje weg zijn. Waarschijnlijk heb je dat al geprobeerd hoor. Zo niet, raad ik je aan om het te proberen.
2 jaar geleden
Helaas heb ik tot op heden ook nog steeds last van het bekkengebied. Bekkenfysio gehad, aangepaste schoenen vanwege instabiliteit en lengteverschil benen, osteopaat en inmiddels een 'gewone' fysio. Alles aan gedaan maar blijft zwak. Uiteindelijk ook nog een hernia erbij gekregen waardoor het herstel nog langer gaat duren. Volgens mij huidige fysio is dit een oorzaak van de stand van het bekken. Bij mij staan ze gedraaid van elkaar en ze staan te ver open. Dit is wss ook de reden dat mijn bevalling met een spoedkeizersnede moest. Met hele langzame bewegingen en vooruitgang moet ik gaan zorgen dat de bekken weer recht gaan staan. Heeft lang geduurd om dit te weten te komen omdat alle artsen incl huisarts elkaar allemaal tegenspreken. Het enige wat je kan doen als je een kleintje hebt is goed je buikspieren aanspannen, die sterker proberen te maken en bewust zijn van de bewegingen die je lichaam maakt. Probeer rust te nemen als je pijn voelt. Verder helaas ook geen wondermiddel die ik je kan adviseren!
2 jaar geleden
Hier helaas ook nog last. Heb wel sinds kort mij stuitje laten rechtzetten door een bekkenfysio (doen ze niet allemaal) maar dit had wel wat verlichting gegeven! Maar blijf er last van hebben. Ben benieuwd met de tweede pff