8 Reacties
5 jaar geleden
Misschien zo'n bedomrander gebruiken (de dikkere variant)? Alleen even kijken hoe je die vast kunt maken (of anders een strook schuim zelf bekleden als je een beetje handig bent met een naaimachine).
5 jaar geleden
Oh ik wist niet eens dat er bedomranders bestonden! 🙃 Thanks, ziet er inderdaad uit als iets wat ik nodig heb. Ben overigens helemaal niet handig, dus nog even bedenken hoe dit vastgemaakt kan worden..
5 jaar geleden
En als je de commode een kwart slag draait, of kan dat niet? Dat zegmaar haar benen niet tegen de muur komen als ze spartelt, maar dat ze dan in de lucht trapt.
Onze commode is zo, dat onze baby met zijn voeten richting ons ligt. Dan kan je zo gaan staan dat hij zich niet kan afzetten (en als het hem wel lukt veert mijn buik mee 🙊)
5 jaar geleden
Reactie op Huismus
En als je de commode een kwart slag draait, of kan dat niet? Dat zegmaar ha ...
Nee dan kan qua kamerindeling helaas niet, maar bedacht me net door jouw opmerking opeens dat er van die opzetbladen bestaan die je richting jezelf kan neerzetten. Thanks!
5 jaar geleden
Wij hebben de gezellige speeltegels op de commode liggen en ook een rij omhoog gebouwd langs de muur... Dit blijft prima zitten en beschermd mooi
5 jaar geleden
Wij hebben de gezellige speeltegels op de commode liggen en ook een rij omh ...
Dit is overigens niet in de babykamer maar bij mijn zoon van 2.. die speelt er ook graag mee tijdens het verschonen.