14 Reacties

5 jaar geleden

Die van mij knijpt haar handen wel ‘blauw’ maar niet zo donker 🤔

5 jaar geleden

Zit we een haar om de pols ofzo? Dat iets afknelt??

5 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Zit we een haar om de pols ofzo? Dat iets afknelt??
Nee niks.. het was ook maar eventjes.. handjes zien er nu weer goed uit, wel ff bij huisarts geweest (omdat ze ook last heeft van 17 hemangioom plekjes) dus was extra bezorgd, en doorbloeding enz wat hij zo kon zien is allemaal goed.. dus wat het is?? Krijgen wel een doorverwijzing van de kinderarts maar was erg benieuwd of er meer hier last van hebben🤔

5 jaar geleden

Toevallig had mijn dochtertje dit vanmiddag ook, wel iets minder paars. Trok wel snel weer weg. Ik lees even mee

5 jaar geleden

Hier gebeurd dat als ik hem onder z'n oksels vast hou in bad ( hij gaat graag staan in bad 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️) en dan heeft ie helemaal paarse armpjes. Trekt meestal na een paar minuutjes weer weg. Ik denk dat er gewoon even iets minder bloed heen kan. Hij lijkt er zelf totaal geen last van te hebben

5 jaar geleden

Mijn zoontje had in de kraamweek het een keer toen de ene hand onder de dekens was en de andere er boven. De hand boven de deken was paars en koud en de hand onder de deken roze en warm. Trok vanzelf weer weg. Misschien knijpt ze te hard? Die van ons heeft graag iets in zijn handen, anders knijpt hij ook heel hard vuisten

5 jaar geleden

Dat heeft mijn dochtertje soms ook bij het in bad doen. De kant waar ik haar onder de oksel vasthoud, word het armpje ook paars/blauw. Zodra ik haar anders vasthoud en haar armpje in het water duw dan trekt het snel weer weg.

5 jaar geleden

Reactie op DecemberGirl92

Dat heeft mijn dochtertje soms ook bij het in bad doen. De kant waar ik haa ...
Ik heb haar juist onder het andere armpje/okseltje vast🙈

5 jaar geleden

Ik heb dit bij haar nooit op haar handjes gezien, wel dat ze witter werden door de kou (ze heeft een lichte kleurtje). Wel heb ik t bij haar voetjes gezien maar die waren toen echt ijskoud en k had ze ff in me handen en toen kleurde ze weer naar normaal

5 jaar geleden

Als dit na goed erover wrijven zodat het bloed er weer invloeid weg gaat moet je u geen zorgen maken

5 jaar geleden

Hier alleen wel eens paarse voetjes, vooral nadat hij in bad is geweest. Trok vanzelf weer weg 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Dit heeft onze dochter ook wel eens, dan kijpt ze te hard in haar handjes. Is na een paar minuutjes ook weer weg!

5 jaar geleden

Onze dochter heeft dat ook wel eens. Dan knijpt ze te stijf dr handjes dicht. De fysio viel het laatst ook op maar als ze binnen 15/30 min weer terug kleuren is er geen reden tot paniek zei ze

5 jaar geleden

Hier ook al gehad in bad. Daarna direct weer weg 🤷🏻‍♀️