8 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb geen idee, maar voor zoiets mag je best de HAP bellen lijkt me, zeker als je zwanger bent!

6 jaar geleden

Op de website van de thuisarts (dus opgesteld door het huisartsen genootschap) geven ze aan te bellen bij bloed bij overgeven. Weet niet of je echt overgaf of dat het slijm was dat en uitspoog, maar als je het niet vertrouwd, dan kan bellen geen kwaad! https://www.thuisarts.nl/overgeven/ik-geef-over

6 jaar geleden

Reactie op Kiwinasje

Op de website van de thuisarts (dus opgesteld door het huisartsen genootsch ...
Was inderdaad gewoon slijm, tuf. Geen overgeef... vandaar mijn twijfel ja...

6 jaar geleden

Bij twijfel zou ik wel bellen.. liever zeker weten dat het mee valt dan blijven twijfelen !

6 jaar geleden

Ik heb het vorige week ook gehad tijdens overgeven. Zat ook een bloedspoortje in slijm. Ik heb de verloskundige gebeld en ze zei dat het veel vaker voorkomt, dit omdat je slokdarm en of keel wat ge茂rriteerd is.

6 jaar geleden

Heb je misschien meer last van maagzuur? Daar kan je slokdarm wat ge茂rriteerd van zijn, door het zuur wat je slijmvlies aantast. Misschien moet je in dat geval morgen even overleggen met de huisarts voor evt maagbeschermers of maagzuurremmers.

6 jaar geleden

H茅 bah! Kan me voorstellen dat je daar toch niet helemaal gerust op bent. Ik heb zelf sinds een paar weken snel bloedend tandvlees bij het poetsen en afgelopen week een bloedneus gehad. Dit schijnt heel normaal te zijn. Je lijf maakt veel meer bloed aan en je slijmvliezen zijn sneller ge茂rriteerd, wat ervoor zorgt dat je sneller bloedinkjes hebt. Dit zou bij jou ook het geval kunnen zijn. Maar wat al eerder werd gezegd: als je echt twijfelt zou ik toch gewoon even bellen. Succes!

6 jaar geleden

Bedankt meiden! Heb een vriendin gevraagd die doktersassistente is en die zei idd hetzelfde ong. Niks aan de hand dus 馃槉