11 Reacties

5 jaar geleden

Heel herkenbaar. Heb ik elke keer. Na een dag of 3 zijn ze dan weer weggetrokken. Bij mij lijkt het wel of iemand me dan een blauw oog heeft geslagen. Paarse, rode en blauwe puntjes.

5 jaar geleden

Rondom mijn ogen dan met name heb ik het, niet in mijn ogen, dus boven me ogen ernaast en eronder.

5 jaar geleden

Herkenbaar elke keer weer. Trekt vanzelf weg. Is normaal omdat alles met kracht is samengetrokken. Heftig maar hopelijk ben je er snel vanaf.

5 jaar geleden

Zelf nooit gehad, maar zou dit niet te maken hebben met dat alles beter doorbloed is door de zwangerschap?

5 jaar geleden

Reactie op Joe joe

Heel herkenbaar. Heb ik elke keer. Na een dag of 3 zijn ze dan weer weggetr ...
Dit dus. Hoop niet dat het paars en blauw wordt.

5 jaar geleden

Blij te lezen dat nog mensen hier last van hebben 😅 ik begon al te denken dat ik niet op de juiste manier overgaf 😅 Hier ook rood/paars voorhoofd,oogleden en kaken. Extra intens overgeven 🤷🏽‍♀️

5 jaar geleden

Herkenbaar! Ik kan moeilijk spugen en hebt dat altijd. Trekt snel weg gelukkig

5 jaar geleden

Ik heb het zelf nooit gehad maar een ex vriendje van me wel. Hele hoofd allemaal adertjes gesprongen.. komt omdat je zo veel druk zet.. dit kan trouwens ook bij de betaling gebeuren tijdens het persen! T ziet er heftig uit maar t trekt gelukkig wel weer weg. Probeer een volgende keer (hopelijk komt dat niet( je ogen open te houden. Schijnt ook te gebeuren als jr je ogen sluit namenlijk

5 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Ik heb het zelf nooit gehad maar een ex vriendje van me wel. Hele hoofd all ...
Betaling = bevalling 🙈

5 jaar geleden

Herkenbaar ook hier bekend na het spugen!

5 jaar geleden

Mijn vriend heeft dit ook altijd na het overgeven. Het trekt na 2/3 dagen altijd weer weg!