6 Reacties

6 jaar geleden

Helaas is dit een normaal kwaaltje hoorde ik van de tandarts gisteren. Ik zou vooral even aan je tandarts vragen wat hij of zij aanraad. Een tandvlees ontsteking kan namelijk zorgen voor een vroege geboorte. En een tandpasta kopen die tegen tandsteen is en je tandvlees ondersteunt kan ook een beetje helpen.

6 jaar geleden

vitis tandpasta vitis mondwater de roze kleur van beide. Dit is mijn 2de zwangerschap en bij beide zwangerschappen veel last van gehad. Deze bovengenoemde werken ontzettend goed wel.wat prijzig maar wordt aangeraden. Plus veel met houten stokers tussen je tanden stoken,bloed heel veel de eerste dagen maar neemt af. En minimaal 3x per dag poetsen. Ik ga nu om de 2 maand in zwangerschap hiervoor maar mondhygiënist

6 jaar geleden

Ik heb hier ook last van. Ik ben bij de tandarts geweest. Moest een week spoelen met mondwater en daarbij ook flossen. Gister terug geweest om tandplak te verwijderen. Over 6 weken weer om te kijken of het verbetert is . Zou idd even naar je tandarts gaan.

6 jaar geleden

Ik ga tijdens mijn zwangerschap 2x extra naar de mond hygiëniste. Ook omdat ik de eerste paar weken veel heb overgeven. En goed blijven spoelen en tandenstoken, bij mijn tandarts raden ze raggertjes aan. Maar denk dat een mond hygiëniste het beste kan beoordelen wat voor jouw tanden het beste werkt!

6 jaar geleden

hoi hoi Ik heb hier ook last van heb altijd al een bloedend tandvlees gehad en dat is nu des te sneller ik vlos elke dag en spoel met een mondspoeling verder maak ik gewoon een extra afspraak bij de mondhygiënist meer kun je niet doen helaas het hoort er bij....

6 jaar geleden

Ik heb juist meer last van bloedneus! Maar het blijkt heel normaal te zijn tijdens een zwangerschap. Ik had even mijn research gedaan nauurlijk haha. Het komt door een zogeheten hormoon progesteron.