15 Reacties

5 jaar geleden

Als het van 3 huizen verderop is lijkt het mij onwaarschijnlijk dat dit gevolgen heeft voor jullie kleine..

5 jaar geleden

Nee, heeft geen gevolgen. Zou een ander verhaal zijn mocht je er naast zitten en de rook direct inademen. Het is helaas een sterke, vervelende geur.. maar het jammere, het enige wat je kan doen is ramen/ventilatie dicht doen wanneer zij blowen of ze erop aanspreken en zeggen dat je er echt last van hebt, want hoe vervelend het ook is, blowen in eigen huis/tuin mag en verder kun je er niet veel mee. Succes!

5 jaar geleden

Als het om huurwoningen gaat zou je nog een klacht wegens overlast in kunnen dienen bij de woningbouwvereniging als je dat zou willen. Maar lijkt me verder niet schadelijk.

5 jaar geleden

Als het om huurwoningen gaat zou je nog een klacht wegens overlast in kunne ...
Het zijn koop woningen. De eigenaar van dat huis heeft het in 3 delen gesplitst en verhuurd het nu sinds kort aan deze mannen. We hebben ze al aangesproken maar dat helpt vooralsnog niets helaas.

5 jaar geleden

Reactie op xbrittx

Nee, heeft geen gevolgen. Zou een ander verhaal zijn mocht je er naast zitt ...
Dan zit ik van donderdagmiddag tot maandag ochtend met alle ramen en deuren dicht... haha Het lijkt alsof ze dan weekend hebben en dus lekker los gaan. Ja helaas gewoon legaal...

5 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Het zijn koop woningen. De eigenaar van dat huis heeft het in 3 delen gespl ...
Ik zou dan de eigenaar er op aanspreken. Jullie hoeven niet elk weekend last te hebben van hun blow gedrag...

5 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Het zijn koop woningen. De eigenaar van dat huis heeft het in 3 delen gespl ...
Ook daar kun je een klacht indienen of een melding maken.

5 jaar geleden

Ook daar kun je een klacht indienen of een melding maken.
We hebben ze er vanavond op aangesproken. Als er geen verandering komt dan gaan we inderdaad de eigenaar zoeken (we kennen hem niet helaas). Maar ik ben wel gerustgesteld qua gevolgen voor de kleine. Dank jullie wel :)

5 jaar geleden

Gezeur sorry leven en laten leven

5 jaar geleden

Reactie op XaraValentina

Gezeur sorry leven en laten leven
Gezeur? Leven en laten leven geldt als je niemand tot last bent. Als iemand er wel last van heeft, dan moet je toch aangesproken kunnen worden? Ik zou deze geur ook liever niet in de buurt van mijn zoon hebben.

5 jaar geleden

Gezeur? Leven en laten leven geldt als je niemand tot last bent. Als iemand ...
Nooit jong geweest zeker

5 jaar geleden

Reactie op XaraValentina

Nooit jong geweest zeker
Daar gaat het denk ik niet zo zeer over.. Kan me best voorstellen dat het vervelend is als je dag in dag uit die geur door je huis krijgt.. een beetje rekening houden met elkaar moet kunnen.

5 jaar geleden

3 huizen verder ga je niks aan kunnen doen. Blowen mag in je tuin en huis en als mijn buren gaan zeuren om wat ik doe in m'n eigen tuin zou ik daar precies niks van aan trekken馃ぃ dus laat ze lekker!

5 jaar geleden

3 huizen verder ga je niks aan kunnen doen. Blowen mag in je tuin en huis e ...
Dus dat ben het helemaal eens met jou ik woon in flat mijn boven buren doen niets anders dan op balkon blowen en denk je dat ik erom ga miepen nee krijg je alleen maar gelazer van leven en laten leven maar was even vergeten dat dit forum een schapen forum is en je iedereen altijd gelijk moet geven

5 jaar geleden

3 huizen verder ga je niks aan kunnen doen. Blowen mag in je tuin en huis e ...
Ik woonde hiervoor in een appartement op de derde verdieping en mijn onderbuurman blowde de hele week. En in het weekend met zo鈥檔 10 vrienden in de tuin. Ik heb alleen gevraagd of hij zijn toilet deur dicht wilde doen omdat het anders mijn huis in kwam (via de ventilatie schacht), en verder? Je kan iemand moeilijk verbieden wat ze doen in hun eigen tuin/huis. Dus ik hield inderdaad gewoon mijn ramen dicht. Mijn achterbuurman rookt en zodra hij in zijn tuin staat dan moet ik ook mijn deuren dicht doen vanwege de stank. Maar om hem dan te zeggen dat hij in zijn eigen tuin niet mag roken? Ik vrees dat je hier weinig aan kan doen, er constant over klagen, of klagen bij de eigenaren zal alleen maar weerstand opleveren. En uiteindelijk averechts werken. Toen ik vroeg of ze iets zachter in het trappen gat konden doen om 04:00 snachts hadden ze in de nacht mijn scooter ingesmeerd met afhaaleten. (Maar mijn onderbuurman zei uiteraard dat hij dit echt niet was) Zolang je niet naast iemand zit of binnen in huis blowt zal er naast de geur echt 0 effect zijn voor jou of je baby. En ja ik vind het ook stinken, en vond het meer dan irritant om constant die wiet lucht in mijn huis te hebben. Maar soms is het niet anders. Ik ben overigens verhuisd en heb nu een buurvrouw die elke dag haar muziek keihard aanzet. Ook fijn. 馃槀