(Zoekfunctie gebruikt, kon niks vinden).
Ik heb eigenlijk wel zin om een beetje te lachen.
Wat zijn jullie ‘blunders’ of ‘oops’ momenten sinds de baby er is?
Heb je bijvoorbeeld je baby bij de groente in de supermarkt laten staan (lekker standaard voorbeeld) of heb je iets anders grappigs, stoms, lomps of misschien wel ergs gedaan?
Deel het hier 😃
Ik trap af…
1) ik zat lekker op de bank te knuffelen met m’n dochter toen m’n vriend zei: heeft ze al gegeten? Oops…. Ik was gewoon dr groente vergeten te geven! Uiteindelijk alsnog gegeven.
2) ik weet niet eens meer waarom ik het deed maar ik wilde de autostoel van de wagen afhalen en thuis in de box zetten. Ik maak de stoel los, til de stoel op, wil hem in de box zetten.. oops baby had ik al los gemaakt. Ze kukelde zo naar voren tegen me aan. Niet in gevaar geweest maar stom was het wel. Weet niet meer precies waarom ik dit deed. Ik geloof dat ik haar wilde overleggen naar de buggy maar dan moest eerst de stoel eraf. Zo kon ze van stoel naar buggy en anders ging ze van stoel naar box naar buggy. Weet niet meer, was een rare actie in elk geval.
3) bij een week op 12 had ik haar rechtop vast, ik had haar met 2 handen vast maar mn hand op haar rug verslapte voor een ogenblik en ze verzette zich speels maar onverwachts naar achteren. Ze klapte zo ‘dubbel’. Ik schrok me rot en hoorde de rug gewoon kraken. Huisarts geweest, alles was goed maar zo wat was ik geschrokken.
4) m’n dochter speelde op de grond en ik liep haar voorbij, ik wilde in z’n achteruit teruglopen en keek waar ze was. Terwijl ik m’n voet wilde neerzetten verplaatst zij haar hand onder mijn voet. Ik schrok en wilde mezelf corrigeren maar ik verlies mijn evenwicht en vlieg zelf door de kamer heen. Oops.
5) baby op bed leggen of juist eruit halen en na een uur tot de conclusie komen dat je de luier vergeten bent te verschonen.
Ik zal ongetwijfeld nog meer acties hebben, maar komt nu even niet in me op…
Benieuwd naar jullie leuke of misschien minder leuke verhalen.