63 Reacties
5 jaar geleden
Ik lees even mee; zelfde verhaal hier! Ook 25 weken, enorme buik, maar eigenlijk dezelfde kleine cupmaat als voorheen. Ik vroeg me ook al af hoe ik dat moet gaan doen met borstvoeding..
5 jaar geleden
Ben zwanger van de tweede en geen zorgen dat komt vanzelf, ik had bij de eerste een a cup en uiteindelijk een volle b bijna c cup. En dacht ook kan geen borstvoeding geven. Nou toch 6 weken volgehouden en uit een borst kwam ook gewoon 150 ml uit. Dus eventjes geduld hebben komt goed!
5 jaar geleden
Mijn zus had nog niet eens cup a en ging in de laatste weken van de zwangerschap naar cup D!!!! geeft nu al een jaar borstvoeding
5 jaar geleden
Ik merk ook geen verschil, weet niet of alleen ik dat zie of dat anderen van dichtbij dat ook zien.
5 jaar geleden
Nu 28+1 dag en heb echt wel grotere borstel gekregen maar niet zo enorm als dat het in het begin aanvoelde. Nu 1 cupmaat bijgekomen. Wel nieuwe bh's moeten kopen omdat de rest (lees spekrolletjes en vetjes) ook toenemen
5 jaar geleden
Reactie op Mama-dec20
Nu 28+1 dag en heb echt wel grotere borstel gekregen maar niet zo enorm als ...
Borsten moest dat zijn haha
5 jaar geleden
Bij mij zijn ze wel gegroeid. Maar wat ik je wil zeggen is dat je u geen zorgen moet maken, kleine borsten wilt niet zeggen dat je geen borstvoeding kan geven hoor. Had van mijn moeder gehoord dat ze nooit tijdens haar zwangerschappen(3) iets van verschil voelde aan haar borsten. Maar wel bij al de 3kinderen tot hun 2jaar enkel borstvoeding gegeven. Dus komt wel goed hoor. 🥰
5 jaar geleden
De grootte van je borsten heeft geen invloed op wel of geen borstvoeding geven. In principe maakt het vet plaats voor de melkklieren. Dit hoeft dus niet per definitie te betekenen dat je borsten groeien.