401 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft vanmorgen voor het eerst de borst geweigerd. :-( ik ben benieuwd wat ze morgenochtend doet. Als ze een paar ochtenden blijft weigeren dan is het klaar.
Vind het echt lastig. Ik ben die borstvoeding echt als een soort wondermiddel/ medicijn gaan zien. Ik kan dat maar moeilijk relativeren.
2 jaar geleden
Reactie op Iris9094
Dankjewel 🥰 ja voor nu vind ik het wel weer even oké, zit ook echt met een ...
Als hij weer beter is kun je het vast weer sturen naar die 2 momentjes! 😘
2 jaar geleden
Reactie op Iris9094
We zaten hier eindelijk op 2 voedingen. Sochtends en savonds nog. Ik wil gr ...
O zo herkenbaar. Mij zoontje is net beter na 1 week buikgriep en je opmerking van je man. Echt dat zegt de mijne ook. Trek me er lekker niks van aan. Ik (of sam) beslis wanneer ik stop denk ik dan maar. Haha
2 jaar geleden
Reactie op Iris9094
We zaten hier eindelijk op 2 voedingen. Sochtends en savonds nog. Ik wil gr ...
Herkenbaar. Wij zitten op 2 voedingen normaal, maar mijn zoontje is nu ziek en weigert elk ander drinken nu en ook het meeste eten. Dan ben ik toch wel heel blij dat ik hem nog borstvoeding kan geven, maar tegelijkertijd denk ik “we waren hier juist vanaf overdag”. Volgens mij is mijn man blijer met de borstvoeding dan ik ben 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Romaan
Net nog maar 30ml gekolfd. Vorige week was het nog 70ml. Het keldert keihar ...
Blijf onthouden dat wat je kolft niks zegt over wat je kindje bij jou drinkt. Ik kolfde op een gegeven moment nog amper 30ml, heb geen tsr, maar mijn zoontje kan nog behoorlijk drinken
2 jaar geleden
Reactie op newmommy😍
Blijf onthouden dat wat je kolft niks zegt over wat je kindje bij jou drink ...
Ze drinkt ook niet meer echt. Ze zit nog een minuutje aan mn borst. Lijkt wat slokken te nemen, maar ik denk dat ze zo snel niks binnen krijgt, en dan bijt ze en wil ze weg.
Het is klaar. :-(
2 jaar geleden
Reactie op Clarakoe
Ik heb de laatste tijd ook wat moeite met tsr tijdens live drinken en dan w ...
Oh vreselijk, ik voel precies wat je bedoelt, grappig dat al onze kindjes zo verschillend zijn, maar ook vaak juist precies hetzelfde herkenbare gedrag laten zien. Ik heb nu ook zon periode, meestal gaat het trouwens vooraf aan letterlijk mijn periode 😬
2 jaar geleden
Zijn jullie ook alle kamers in het huis al afgeweest voor een voeding🙈 in het begin kon ik overal voeden. Daarna was het een specifieke hoek van de bank, daarna in een donkere ruimte, daarna specifieker donkere ruimte bij ons op bed en nu wil het alleen nog op zijn donkere slaapkamer. Whats next 🤣
2 jaar geleden
Reactie op BabyRH
Nou, daar is ie dan: m’n eerste menstruatie🩸 M’n productie was al niet mee ...
Gefeliciteerd :-) lekker lang zonder!
Tijdens/voor menstruatie is het sowieso minder dus het kan goed dat het straks weer beter gaat.
Ik geef al een tijdje koemelk bij de lunch en dat vindt ie heerlijk! Gelukkig
2 jaar geleden
Na al 6 keer te willen stoppen geef ik dus nog steeds bv aan mijn 14 maander. Hier is bv vooral nog een nood redmiddel als mn zoontje sochtends niet meer wilt slapen 🙈
Nu stond ik vanmorgen op en zou zweten dat ik corona heb. Blijkt dat ik ongesteld ben geworden voor het eerst.. Hoofdpijn, spierpijn, niet geslapen... Welkom terug?! 😪😪
2 jaar geleden
Reactie op Clarakoe
Gefeliciteerd :-) lekker lang zonder!
Tijdens/voor menstruatie is het sowi ...
Ja inderdaad! Het was fijn, maar vind het ook fijn om te weten dat alles weer “werkt”😅
Hoe vaak geef je nog melk? Drie keer? Ik geef alleen in de ochtend en avond, soms ook in de middag. Is dat weinig?
2 jaar geleden
Reactie op BabyRH
Ja inderdaad! Het was fijn, maar vind het ook fijn om te weten dat alles we ...
Haha ja dat snap ik.
Ik geef nog sochtends en savonds. Overdag krijgt hij gewone melk en yoghurt.
Ik vind het nog ideaal zo. Vooral sochtends slaapt hij nog lekker een uur of soms twee na het voeden. En savonds is ons bedritueel momentje..
2 jaar geleden
Reactie op Clarakoe
Ik ben inmiddels bijna 10 weken zwanger! Dus het is wel extra pittig nu mer ...
Gefeliciteerd, wat fijn dat het opnieuw gelukt is. Hier lijkt bv niet meer het magische wondermiddel om te slapen en troosten enzo:(