24 Reacties

5 jaar geleden

Ik zeg toch zwart en op wieltjes, zal er goed bij staan.. ik heb een witte ronde en zit de rand ook te stoffen dus op wit zie je dat ook😅

5 jaar geleden

Hier een witte beschadigde gekocht via Marktplaats en zelf mat zwart gemaakt omdat dat beter bij ons interieur past

5 jaar geleden

Wij hebben een witte, omdat het bij ons interieur past.

5 jaar geleden

Wij hebben een gri jze

5 jaar geleden

Reactie op Mm

Ik zeg toch zwart en op wieltjes, zal er goed bij staan.. ik heb een witt ...
Ik denk ook dat zwart en wieltjes heel mooi gaat staan. Heb er zelf ook net één besteld! 😊

5 jaar geleden

Op wit zie je bijtsporen ook hoor, dus laat daar je keuze niet van afhangen

5 jaar geleden

Ik wilde eerst ook zwart maar toen waarschuwde iemand bij prenatal me dat je op zwart heel veel stof enzo ziet. Daarom worden er ook minder zwarte boxen verkocht. Eerst dacht ik, boeie maar ik heb inderdaad een zwart tv kastje en dat is echt een stofvreter! Nu toch maar een witte gekocht.

5 jaar geleden

Wij hebben een hele mooie box gekocht, hout kleur🙊

5 jaar geleden

Hier een zwarte ronde box op wieltjes. Ben er nu al enorm blij mee. Bijtsporen en stof zie je net zo goed op wit. Bij de eerste had ik een vierkante witte box met lade en die vond ik vreselijk om schoon te maken, onder de box, in de lade en op die onderste plateau kwam altijd stof en pluisjes, wat niet makkelijk schoon te maken was. Ik zou in ieder geval echt voor een box met open onderkant kiezen zodat je er goed kunt schoonmaken.

5 jaar geleden

Reactie op Nappie32

Hier een witte beschadigde gekocht via Marktplaats en zelf mat zwart gemaak ...
Cool. Wij hebben ook oranje muren in de woonkamer. 😀🧡

5 jaar geleden

Zwart zou in dat hoekje echt heel mooi staan! Heb hem al een aantal weken staan en qua stof valt reuze mee. Even zo’n nep-swiffer ding van de Action erlangs en het is er ook zo weer af als er stof op zit.

5 jaar geleden

Zou ook zwart doen hoor! Ben je van plan om de box veel te verplaatsen? Anders zijn wieltjes niet echt noodzakelijk.

5 jaar geleden

Wij hebben een ronde zwarte op wieltjes gekocht! Ik denk dat zwart bij jou ook mooi staat als ik de foto zie!

5 jaar geleden

Ik heb zelf een zwarte staan zonder wieltjes, omdat wij honden en kinderen rond hebben lopen zodat ze de box niet perongeluk weg kunnen rollen.

5 jaar geleden

Wauw wat een mooie smaak hebben jullie!😍 ik zou voor zwart gaan aangezien het goed matched met jullie muur/vloer en de lampen

5 jaar geleden

Wij hebben een houten box in de naturel houtkleur 😊 pas geleden heb ik er wieltjes bij besteld (onze bopita box heeft voorgeboorde gaatjes en de wieltjes kan je er dan heel makkelijk onder doen en als je het zat bent ook weer onder weg halen). De wieltjes kunnen ook op de rem, voor wanneer je de box even een tijdje op dezelfde plek wilt laten staan :-) Wij gaan ook last minute verhuizen en in het voorjaar willen we een nieuwe vloer leggen in de woonkamer, het lijkt me dan ook gemakkelijk om wieltjes te hebben.

5 jaar geleden

Ik denk dat zwart heel mooi gaat staan in deze hoek! En over het stof, je moet 'm toch schoonmaken of ie nou wit is of niet want anders krijgt je baby al dat stof ingeademd

5 jaar geleden

Wij hebben de zwarte van Bopita (retro).. Enooooorm blij mee! 🥰
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Zwart! Perfect in jullie mooie interieur.

5 jaar geleden

Zwart!! Kan me niet herinneren dat mijn dochter op de box heeft geknabbeld 🤣