7 Reacties

5 jaar geleden

Innesteling? Miss overig oud bloed wat je baarmoeder wegstoot .. ik zou het niet weten verder

5 jaar geleden

Ik ben nu 7w1 en heb vanaf week 4/5 bruine afscheiding, soms ook best wel wat.. Vandaag eerste echo gehad met een mooi kloppend hartje. Geen idee waar het bloed vandaan komt, maar zolang het niet helder rood is, maakt het niet uit.

5 jaar geleden

Dat had ik ook een krap weekje, een heel klein beetje bruin bloed of afscheiding. Dan wel, dan niet. Ik ben nu 6w1. Ik had ook een innestelingsbloeding 9 dagen na eisprong en waarschijnlijk was het oud bloed dat de baarmoeder nog verlaat(?). Garanties kunnen ze natuurlijk niet zeker geven. Was erg zenuwachtig eronder, heb VK gebeld en mag met 6+5 komen voor vitaliteitsecho. Nu is het bruine wel gestopt sinds maandag en in de plaats daarvan erg misselijk en overgeven. Goed teken wel dat hcg dus stijgt! Hopelijk stelt dit je beetje gerust!

5 jaar geleden

Ik heb gedurende 4 dagen bruine afscheiding als verlies gehad (wat tegen het einde wel meer rode tinten had) mocht dan met 6 weken naar de gynaecoloog en bleek dat het vruchtje een loslating had en dus niet helemaal vastgehecht was. Ze heeft me toen progesteron gegeven dat dit zou verbeteren en de week erop geen probleem meer. 1 dag erna was het bloeden dan ook gestopt

5 jaar geleden

Beetje bruin bloed kan geen kwaad. Ik heb dat vorige week 3 dagen gehad. Nu 8 wk. Mijn VK zei ook dat het nog van de innesteling kan zijn, of gesprongen bloedvaatje. Zo lang het bij bruin blijft en je geen buikkrampen krijgt zou ik me niet teveel zorgen maken. 🍀

5 jaar geleden

Hier ruim een week lang bruine afscheiding gehad vanaf 4+3 tot 5+4. Is nu weer verdwenen 🤷🏼‍♀️ Ben morgen 7 weken. Vk zei dat bruin niet erg is!

5 jaar geleden

Dank voor jullie reacties! Voor de zekerheid toch even de VK nog gebeld, maar zij vertelde idd ook dat het bijvoorbeeld nog een innesteling kan zijn. Vandaag overigens nergens geen last meer van. We wachten rustig 13 mei af (al duurt dat best lang)! 🥰