33 Reacties

5 jaar geleden

Hou ook erg van koopjes! 😊 Ik vind dat de zeeman soms ook leuke dingetjes heeft. Heb idd om uit te proberen ook wat bij aliexpress besteld. Ben erg benieuwd

5 jaar geleden

Reactie op Brownie

Hou ook erg van koopjes! 😊 Ik vind dat de zeeman soms ook leuke dingetjes ...
Wat leuk! Ik ga binnenkort ook even bij de Zeeman en wibra kijken die hebben ook altijd wel leuke dingen haha

5 jaar geleden

zeeman. wibra. Primark. Kik (duitsland) . takko. Aliexpress

5 jaar geleden

Ik ben enthousiast over Vinted. Moet je wel van tweedehands houden. Ik heb er al heel wat leuke Noppies kleertjes gekocht voor de prijs van de zeeman😋 en in zeer goede staat/nieuw

5 jaar geleden

Zeeman heeft echt leuke kleertjes

5 jaar geleden

Primark is ook leuk🥰

5 jaar geleden

Lief je vrienden aankijken😄 heb bij de eerste zooooveel kleertjes geleend en gekregen! Voor deze spruit koop ik alleen een paar meidendingetjes en verder mag ze in de kleertjes van haar broer. Vind het ook zonde om veel geld uit te geven aan de kleine maatjes. Je baby is bloot of in alleen een romper of luier toch het allermooist🥰

5 jaar geleden

Vinted 🥰 sinds een weekje ontdekt en nu al verslaafd..

5 jaar geleden

Wibra heeft hele leuke dingen! Ali expres heb ik ook al wat van, ik check altijd goed de reviews en meestal is het wel goed spul. Primark heeft soms ook leuke dingen net als zeeman. Ik heb ook nog veel van mijn oudste dochter, dus hoef niet veel te kopen :)

5 jaar geleden

Limango, leuke app met mooie kleertjes en veeeel korting 🥰

5 jaar geleden

I love marktplaats. Zoveel mensen die hele zakken met kleren verkopen. Heb zelf voor 5 euro een vuilniszak vol en voor 15 euro een reistas vol kleren bemachtigd. Heus niet allemaal mijn smaak, maar zitten wel pareltjes tussen! Ook wel merkkleding 😊

5 jaar geleden

Wel oppassen met spulletjes van AliExpress! De veiligheidsvoorschriften zijn daar alles behalve hetzelfde als hier. Vaak stoffen die giftig zijn, en kleintjes sabbelen vaak op hun kledij. Kan heel schadelijk zijn! Ik heb me ook al enorm moeten inhouden want er staan zulke leuke dingen op, maar echt niet veilig!

5 jaar geleden

Bij de action ook leuke kleertje gekocht en niet duur. Maar ook voor de babyuitzet zoals hoesjes voor ledikant enz. Ook kruidvat heeft leuke dingen zoals kleertjes, ik houd reclame in de gaten.

5 jaar geleden

Reactie op Julie vn

Wel oppassen met spulletjes van AliExpress! De veiligheidsvoorschriften zij ...
Bedankt voor de tip! En ben het zeker met je eens. Ik koop daar alleen producten waarvan ik ze op een nederlandse webshop zie staan maar die ze dan ook gewoon bij alle express verkopen. Voor de rest vind ik het ook een beetje eng idd.

5 jaar geleden

Wibra: goede kwaliteit en pasvorm en super leuke prints. Kost echt bijna niks.

5 jaar geleden

Wibra en zeeman

5 jaar geleden

Ik ben ook echt van de koopjes. Struin graag marktplaats af en op facebook heb je ook veel groepen waar merkkleding wordt verkocht.

5 jaar geleden

Bij de Zeeman krijg je een gratis romper als je je zwangerschap aanmeldt. Verder moet je zoals gezegd niet onderschatten hoeveel je krijgt! Koop een paar (2 of 3) outfits zodat je sowieso iets in je smaak hebt, maar wacht verder af wat je allemaal krijgt! In de kraamperiode zijn er ook nog wel mensen die cadeaupassen van de Hema geven (ofzo) om bij te kopen wat je nodig hebt. En misschien heb je vrienden en/of kennissen die hun kledingkasten hebben uitgemest en kinderkleding wegdoen? Ohja, bij ons consultatiebureau heb je een ruil- en weggeefhoek. Kan je eventueel ook in rommelen :)

5 jaar geleden

Zeeman heeft super leuke kleertjes voor een leuk prijsje!

5 jaar geleden

Ik kreeg vandaag de tip om oh shein te kijken. Zowel babykleding als zwangerschapskleding. En eigenlijk nog veeeeeel meer dan dat. Niet duur en ik zag er wel wat leuke dingen tussen zitten :)