30 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben heel blij met mijn cybex beezy. Ik had een wandelwagen met alles op en aan, en in combi met draagmand of maxicosi een prima ding maar nu echt onhandig en lomp. De cybex beezy was voor ons een goede oplossing! Ligstand is er. Grote kap. Open en dicht met 1 hand 😊

2 jaar geleden

Wij hebben de joolz aer en zijn er super blij mee, met 1 hand in en uitklappen. Handige draagbaar met een band

2 jaar geleden

Cybex beezy! Super fijn ding! Meegenomen op vakantie! Zo ideaal. Ligstand waardoor ze lekker in de wagen kon slapen.

2 jaar geleden

Ik wil dit ook graag weten voor vliegvakantie. Eentje die lekker compact mee te nemen is. Maar vind de gewone kinderwagen thuis prima. Dus wil eigenlijk echt alleen voor vakanties een goedkoper ding erbij hebben omdat we hem thuis denk weinig gaan gebruiken. Dus ik neig meer naar zo'n goedkoper prenatal ding, zag er eentje voor 100e. Maar ben heel benieuwd of dat beetje te doen is of echt te crappy is? Enige nadeel van die goedkopere buggy's vaak is geen duwstang maar handvatten dus niet echt met 1 hand te bedienen.

2 jaar geleden

Wij hebben de wandelwagen ingeruild voor een goede buggy. Vonden de wagen ook lomp in de hal staan. Hebben nu een thule spring welke mooi compact is en met 1 hand in te klappen.

2 jaar geleden

Ik hoor veel positieve verhalen over de hamilton x1 buggy. Iemand daar ervaring mee?

2 jaar geleden

Reactie op Marl189

Ik hoor veel positieve verhalen over de hamilton x1 buggy. Iemand daar erva ...
Ja die hebben wij voor erbij gekocht en vooral toen we op vakantie gingen. Prima buggy en bij de Kruidvat staat die voor de helft in vergelijking met bol.com

2 jaar geleden

Reactie op Marl189

https://shop.action.com/nl-nl/p/8719925240102/hamilton-s1-magicfold-r-buggy?gclid=CjwKCAjwxOCRBhA8EiwA0X8hi1kfwldezLbUZ9OYmNpz7VoJ0Lxdmm8ANs8mPsHD1G_skMIqhJzHqhoCsDcQAvD_BwE 70 euro :)

2 jaar geleden

Wij hebben de Goodbaby Buggy Pockit+ All City. Kan echt superklein worden opgevouwen en bevalt goed.

2 jaar geleden

Reactie op Marl189

Wij hebben deze buggy en zijn er erg blij mee! Klapt compact in en heeft een ligstand. Al 2 keer mee gevlogen en dat gaat ook heel goed.

2 jaar geleden

Wij hebben er eentje bij prenatal gehaald ( of eigenlijk besteld) dit weekend, met een buggydrager voor aan de fiets, ben heel benieuwd of/hoe dat gaat werken

2 jaar geleden

Reactie op ekmys

Wij hebben deze buggy en zijn er erg blij mee! Klapt compact in en heeft ee ...
Hoe ging dat met vliegen? Kon je hem als handbagage meenemen boven of onder je stoel of deden ze hem in het ruim? En kreeg je hem dan meteen weer terug of pas bij bagage band?

2 jaar geleden

Reactie op Anne47

Hoe ging dat met vliegen? Kon je hem als handbagage meenemen boven of onder ...
Hi! Het ligt er een beetje aan hoe vol de vlucht is denk ik. Wij hebben hem 1x in het vliegtuig mogen meenemen en de andere keer moeten afgeven voor het ruim. Je krijgt hem dan pas terug bij de bagageband. Wij hebben dan een draagzak mee!

2 jaar geleden

Wij hebben de easywalker by Mini. Super fijne wagen. Lang getwijfeld tussen de joolz Aer, maar uiteindelijk voor deze gegaan. De joolz kantelde in de bochten heel snel (vinden wij)

2 jaar geleden

Reactie op baby-dec2020

Ja die hebben wij voor erbij gekocht en vooral toen we op vakantie gingen. ...
Ik denk ook over deze na. Zou hij mee kunnen op de fiets? In een drager of fietstas,

2 jaar geleden

Reactie op Mrgt

Ik denk ook over deze na. Zou hij mee kunnen op de fiets? In een drager of ...
Dat durf ik niet te zeggen, heb dat nog niet geprobeerd.. Zelf denk ik dat een paraplubuggy dan handiger is omdat je dan van die beugels heb, alleen wilde ik graag met 1 duwstang. Kan wel dat die een een grote fietstas past hoor.

2 jaar geleden

Reactie op Marl189

Zeker wij hebben hem en ook al meegenomen in het vliegtuig. Fijne buggy en lekker licht. De kleine zit er ook erg graag in. Ik krijg het alleen steeds voor elkaar om op de rem te trappen maar dat zegt wellicht meer over mijn motoriek hahaha

2 jaar geleden

Heeft iemand enig idee of de Hamilton geschikt is voor lange mensen? Ik ben 1.82 namelijk

2 jaar geleden

Reactie op Gon1984

Heeft iemand enig idee of de Hamilton geschikt is voor lange mensen? Ik ben ...
Mijn vriend loopt er ook prima achter en die is denk even lang!

2 jaar geleden

Bedankt allemaal! Kom veel Quinny tegen. Iemand daar ervaring mee?