9 Reacties

6 jaar geleden

O ja heel herkenbaar ik heb toch ook wel een buik me vriend roept al weken zijn er 2 ben nu 7+1

6 jaar geleden

Hier hetzelfde, mijn kleding zit ook niet meer goed& maak ook iedere week een foto en nu zie ik wel dat het wat begint zichtbaar te worden...

6 jaar geleden

Ik heb hetzelfde!

6 jaar geleden

Heb ik ook, ben ook 7 weken vandaag en precies t zelfde.. Zijn echt je darmen en t vocht wat je vasthoudt.

6 jaar geleden

Ik dacht al dat ik gek werd haha! Maar ook mijn onderbuik is wat opgezet.

6 jaar geleden

Ik heb dat ook! Kan het haast niet meer verborgen houden. Ben nu 8+6 maar heb het al een paar weken. 'S avonds is het helemaal erg 馃ゴ

6 jaar geleden

Ik heb het ook.. nu 9 weken zwanger en ik begin echt te merken dat mijn buik steeds een beetje ronder wordt... Het begint er nu ook langzaam anders uit te zien dan toen ik echt zo een opgeblazen buik had van mijn darmen. Ook heel leuk om de verschillen te zien. Ik maak elke twee weken een foto 馃檪

6 jaar geleden

M鈥檔 man zei dat m鈥檔 buik ronder is geworden en naar buiten begint te steken. Ik twijfel nu ook of het een tweeling is. M鈥檔 borsten zijn razendsnel gegroeid en doen elke dag pijn. Deze twee symptomen had ik niet bij m鈥檔 vorige zwangerschap, maar hey, elk zwangerschap is anders natuurlijk. Woensdag heb ik de echo! Dan zullen we te weten komen of het er eentje is of twee

6 jaar geleden

Ik ben pas 5 weken maar door me darmen lijk k ookal verder馃槄 heb normaal gewoon een plat buikje haha.. Me zus had juist in t begin een heel klein buikje toen ze zwanger was van der tweeling vergeleken der eerste zwangerschap van 1馃檴