9 Reacties

2 jaar geleden

Zijn opgezette klieren kan door z'n verkoudheid komen

2 jaar geleden

Opgezette lymfeklier wellicht? Even in de gaten houden, als zijn verkoudheid afneemt zou de bult ook moeten afnemen als het een opgezette klier is.

2 jaar geleden

Dit zijn zeer waarschijnlijk opgezette lymfeklieren! Hebben kinderen vaak, mijn zoontje ook af en aan. Als het enkele weken na de verkoudheid nog steeds zo groot is of hij heeft er veel pijn aan even aan de huisarts laten zien.

2 maanden geleden

Was dit uiteindelijk gewoon vanzelf weg gegaan? Mijn zoontje van 1,5 heeft op het moment hetzelfde. Ga maandag naar de huisarts maar vroeg me af of dit bij jou zoontje vanzelf weg was gegaan?

2 maanden geleden

Reactie op sidneymoesha

Was dit uiteindelijk gewoon vanzelf weg gegaan? Mijn zoontje van 1,5 heeft ...
Hij zit er nog, heb ik net gevoeld. Maar je ziet m niet meer. Ik ben wel benieuwd wat de huisarts zegt.

2 maanden geleden

Reactie op Clarakoe

Hij zit er nog, heb ik net gevoeld. Maar je ziet m niet meer. Ik ben wel b ...
Een dag later had hij 40 graden koorts. Dus even kijken hoe het voelt als hij weer fit is.

2 maanden geleden

Mijn zoontje heeft 'm al vanaf zn geboorte. Ze hebben het gezien bij het consultatiebureau toen hij een baby was en ze zeiden dat het heel normaal is. Het valt me nu af en toe op maar geen idee eigenlijk of hij er altijd zit

één uur geleden

Reactie op Clarakoe

Hij zit er nog, heb ik net gevoeld. Maar je ziet m niet meer. Ik ben wel b ...
Bij mijn zoontje is hij er ook nog , sinds februari gevoeld maar wellicht al langer. Ben woensdag voor de 2e keer naar de huisarts geweest & het voelde volgens haar niet verdacht en kon met een gerust hart naar huis. Ze zei dat dit zijn leven lang wel zou kunnen blijven , en dat je aan de bel moet trekken als het echt groeit. Na hoeveel tijd zag jij hem bij je zoontje niet meer? Is toch altijd wel een eng gezicht…

één uur geleden

Reactie op sidneymoesha

Bij mijn zoontje is hij er ook nog , sinds februari gevoeld maar wellicht a ...
Zo ziet het er uit , dus wel echt hetzelfde als de foto van jou zoontje