19 Reacties

3 jaar geleden

Ik preciesss hetzelfde… ik ben gewoon moe van bv en samen slapen..😩😩 ik lees mee

3 jaar geleden

Misschien hier een consult aanvragen: https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slaapgidsen/?gclid=CjwKCAiA4veMBhAMEiwAU4XRr9nIEO-GsPfCplhzKMbNkXkU1oSZ24-Z861U5kFVAK32WacHGq8eMxoCauQQAvD_BwE Kosten zijn niet mals, 110 euro. Wel heel veel goede succesverhalen over gehoord.

3 jaar geleden

Reactie op Sev90

Ik preciesss hetzelfde… ik ben gewoon moe van bv en samen slapen..😩😩 ik l ...
Het is gewoon zo slopend ik heb m en n zijn bed gelegd en kaner uitgelopen en schreeuwt nu alles bij elkaar😞

3 jaar geleden

Hier hetzelfde hoor! Paniek en kokhalzen herken ik!! Denk dat bv kindjes gewoon een ander slaapritme hebben ofsow. Het gaat de laatste tijd wel beter in de avonden. Wordt nog 1 a 2x per nacht wakker. Soms slaapt ze opeens de hele nacht door. Ik heb gemerkt dat als ze overdag lekker veel speelt en veel energie verbruikt ze savonds beter slaapt. En sinds 3 weken geef ik er geen bv meer voor haar middagslaapjes. Zodat ze went te slapen zonder borst. Dus alleen nog sochtends, 1x smiddags en voor het slapen gaan. Succes, hopelijk wordt het snel beter!🙏🙏 Ik weet hoe t voelt om er soms even door heen te zitten!

3 jaar geleden

Reactie op dearme

Het is gewoon zo slopend ik heb m en n zijn bed gelegd en kaner uitgelopen ...
Soms helpt het om heel even te laten huilen, dan worden ze moe en slapen ze vaak daarna snel. Slaapt hij nog veel overdag?

3 jaar geleden

Pff erg herkenbaar, drama hierr.. ben zelf opzoek naar een slaapcoach, wie weet is dat de oplossing voor mij.. Slaapt tussen 22.00 / 23.00 tot 09.00, 2 a 3x in de nacht wakker om te drinken (we slapen samen), en een middagdutje van 13.00 tot 16.00.. Mijn kleine valt alleen in slaap aan de borst en buiten in de wagen is het alleen maar krijsen..

3 jaar geleden

Reactie op Mini e

Pff erg herkenbaar, drama hierr.. ben zelf opzoek naar een slaapcoach, wie ...
En de mijne wilt alleen maar bv, eet geen hele volle porties, zoals ontbijt, fruit avondeten, heeft nog niets vervangen, kan de hele dag door eten maar echt in 1x vervangen is me nog niet gelukt.

3 jaar geleden

Klinkt alsof je kindje oververmoeid is (dan zijn ze ook vaak actief en blij, maar slapen heel kort). Denk dat het goed is om even te resetten en even een structuur aan te bieden tot hij het zelf oppakt. Ik zou je kindje op zijn laatst om 7 uur wakker maken, maximaal 9.45 uur naar bed, bij kort slapen om 13.00 uur weer naar bed en bij lang slapen 14.45 naar bed, ‘s avonds bij vroeg wakker in de middag om 18.30 in bed en bij laat wakker niet later dan 20.00 uur naar bed ivm melatonine niveau. Elk slaapje na een kwartier hem helpen als hij nog niet slaapt (wiegen ofzo. Evt slaapassociatie leer je wel weer af als hij goed slaapt).

3 jaar geleden

Reactie op Mini e

Pff erg herkenbaar, drama hierr.. ben zelf opzoek naar een slaapcoach, wie ...
Wat jij nu beschrijft is precies onze ritme!!! We slapen ook samen. In de kinderwagen slaapt ie nog wel gelukkig en overdag is t masr een halfuur..

3 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Klinkt alsof je kindje oververmoeid is (dan zijn ze ook vaak actief en blij ...
Thanks ik ga het proberen inderdaad proberen om 07u wakker worden. Hij word vaak in de nacht wakker voor voeding of als er een boertje vast zit en dan trek ik het niet om 7u wakker te worden meestal is het tussen 8u/8u30 maar dan is het toch te laat. Ik moet het doorzetten hoe lastig het ook is. Wat bedoel je met slaapassociatie?

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Misschien hier een consult aanvragen: https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/sl ...
Thanks voor de tip! Ik zie het ja en dat is dan alleen nog telefonisch ik ga even erover nadenken

3 jaar geleden

Reactie op dearme

Thanks ik ga het proberen inderdaad proberen om 07u wakker worden. Hij word ...
Het is inderdaad even flink doorzetten. Wees dan ook lief voor jezelf. Als hij slaapt overdag ga zelf dan ook slapen. Als je hem elke keer helpt met in slaap vallen dan went hij daar misschien weer aan en heb je daar weer werk aan om dat af te leren. Die van mij vindt het wiegen heerlijk en wilde een tijdje dan ook alleen nog maar slapen als hij gewiegd werd. Niet wiegen was niet slapen. Net als een tijdje geen voeding vlak voor het slapen was ook niet slapen (ook al was het hooguit een halfuur geleden). Allemaal gewenningen dat iets gekoppeld wordt aan slapen. Met de nachtvoeding ook scherp erop zijn of het echt honger is of gewenning (en bij gewenning hebben ze ook echt wel trek op dat moment, maar meer omdat ze het altijd krijgen en niet omdat ze het nodig zijn). Dat is ook zo’n even een paar dagen doorzetten. Ik liet mijn man hem troosten en een flesje water aanbieden wat hij niet zo lekker vindt. Was binnen 2 dagen gedaan met de nachtvoedingen. Hij is daarvoor enkel nog gekomen als hij ziek was en dan leg ik uiteraard wel aan. Neem voor de laatste voeding ook echt even de tijd erna om zeker te zijn dat hij daarna niet nog last heeft van een boertje.

3 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Het is inderdaad even flink doorzetten. Wees dan ook lief voor jezelf. Als ...
Hoe heb je je kindje zelf laten slapen? Want die van mij slaapt ook alleen als hij gewiegd wordt. Soms is het gewenning inderdaad en ik geef dan automatisch de borst om in slaap te vallen in de nachten.

3 jaar geleden

Reactie op dearme

Thanks voor de tip! Ik zie het ja en dat is dan alleen nog telefonisch ik g ...
Ik denk er ook al een tijdje over na maar ik lees zulke succes verhalen maar ik vind het zo duur. Ze hebben ook Instagram daar haal ik heel veel info vandaan: https://instagram.com/slaaptipsvoorbabys?utm_medium=copy_link

3 jaar geleden

Reactie op dearme

Hoe heb je je kindje zelf laten slapen? Want die van mij slaapt ook alleen ...
Heel herkenbaar. De keuze even aanleggen en slapen of een flinke hap uit je nacht is snel gemaakt. Hier werkte het trouwens om hem ‘s nachts tussen ons in te leggen als hij ‘s nachts wakker werd en met geen mogelijkheid in bed te krijgen of te troosten was. Ook even campingbedje bij ons op de kamer gehad. Het wiegen eruit krijgen bij ons was misschien iets makkelijker nu dit iets was dat hij vooral wilde bij mijn man. Dus toen heb ik hem naar bed gebracht (en bij mij wil hij vooral even een knuffel). Toen dat ook niet meer werkte ben ik naast hem gaan zitten tot hij rustig was. Daarna op een afstandje gaan zitten tot hij rustig was en vervolgens zacht aangekondigd dat ik naar beneden ging, maar in de buurt bleef welterusten gewenst en naar de deur gelopen. Daar weer blijven staan tot hij rustig werd en dan de deur nog op een goede opening, maar zelf uit het zicht en als hij onrustig werd slaap kindje slaap gezongen, deur langzaam iets verder dicht, weer onrustig weer zingen en dan de deur dicht en dan ging hij slapen. Tussendoor elke keer ssssshhh om hem rustig te krijgen. Na een paar dagen begon ik al op een afstandje te zitten en een paar dagen daarna begon ik bij de deur.

3 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Heel herkenbaar. De keuze even aanleggen en slapen of een flinke hap uit je ...
Thanks voor de tips. Helaas paar agen zo geprobeerd maar geen succes. Ik blijf het proberen maar hij raakt elke keer in paniek🥲 met eten en drinken gaat ook slecht meer bv willen . Wil zelf ook niet de fles pakken om te drinken. Ik hoop dat dit een fase is want begint te slopen..

3 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Heel herkenbaar. De keuze even aanleggen en slapen of een flinke hap uit je ...
Wauw wat goed 🙏🏻

3 jaar geleden

Volg babyslaapcoach op instagram voor tips en vragen. Aanrader!

2 jaar geleden

Reactie op Sara56

Volg babyslaapcoach op instagram voor tips en vragen. Aanrader!
Ja inderdaad deze: https://instagram.com/slaaptipsvoorbabys?utm_medium=copy_link