3 Reacties

één jaar geleden

Ik ben ook al bezig met een lijstje voor ons meisje. Van SES heb je verschillende knutselpakketten, daar heb ik er een paar van op het lijstje gezet. Kinetisch zand, kapla, connetix en verkleedkleding.Verder doe ik ook altijd wat kleren en leuke prentenboeken. Ik ben benieuwd naar andere leuke ideeën!

één jaar geleden

Ik volg even voor tips voor onze dochter maar ik heb ook al een lijstje en wat dingen gekocht. Ijsset van melissa en doug ofzoiets haha We zijn aan t kijken voor een fietsje met zijwieltjes Een step Glitter gel lijm Paraplu en regenlaarzen Badjas Ielm buitenpakje Memorie Little dutch kaptafel Vouwpapier Electro wonderpen spel Cleverclicks/connetix (dit heeft ze voor haar 2e verjaardag gehad, heel leuk speelgoed!)

één jaar geleden

Ik ga binnenkort een sensorische bak voor hem klaarmaken en kijken wat hij ervan vindt. Als het een groot succes is, ga ik aan de ouders vragen of ze het goed zouden vinden dat ze geld naar me overmaken en ik nog meer dingen kan halen voor een sensorische bak. Uiteraard pak ik het dan zelf in en laat het de ouders cadeau geven aan m’n peuter